Ik ben sinds aug. 2010 niet meer woonachtig in de regio Rotterdam.Voor 2010 had ik kwijtschelding waterschapsbelasting gekregen.
Nu kreeg ik vandaag nog wel even een brief van het RBG dat men wilde toetsen of ik nog wel in aanmerking kwam voor (aut.)kwijtschelding over 2011
Ik moet dan een formulier invullen en terugsturen.
Ik snap alleen niet wat ik nog te maken heb met de waterschapsbelasting 2011 regio Rotterdam
Lijkt mij dat dit, punt 1 van toepassing is.Ik ga ze daarover dinsdag even bellen.
Laatst gewijzigd door moleman op 11 jun 2011 15:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Chanmaster schreef:U hoeft alleen maar aan te geven dat u niet meer binnen de gemeente woont.
chanmaster, waterschapsbelasting overstijgt een gemeente. TS moet gewoon even bellen dat hij buiten de waterschapsregio woont
Dat snap ik. Ik schreef ook dat ik contact zou opnemen.
Niettemin is het vreemd dat men die brief naar het adres stuurt waar ik nu woon. Van diverse instanties, oa het GBA krijgt men informatie. Dan is het toch ook bekend zijn dat ik niet meer in de regio woon.
De RBG heft de belastingen voor twee waterschappen en daar door bestrijken ze een zeer groot deel van de provincie Zuid-Holland en dat gebied overstijgt de regio Rotterdam. Mogelijk valt uw nieuwe gemeente binnen dat gebied.
De RBG heft de belastingen voor twee waterschappen en daar door bestrijken ze een zeer groot deel van de provincie Zuid-Holland en dat gebied overstijgt de regio Rotterdam. Mogelijk valt uw nieuwe gemeente binnen dat gebied.
In welke gemeente woont u?
Dat is mij bekend. Neemt u nu maar van mij aan dat ik NIET binnen de regio Rotterdam verblijf. Waar ik momenteel woon ziet u links.Ondanks de toezegging hebben ze vandaag niet terug gebeld.
Inmiddels opgelost.Vele hadden zo'n brief gehad. Er was dus een fout gemaakt.