LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wet voor kinder opvang
wet voor kinder opvang
ik krijg vandaag een brief binnen dat een incasso buro beslag heeft laten leggen op de wet voor kinder opvang! geen idee wat het inhoudt. Is het nou zo dat me kind niet meer naar de opvang kan tot hun het weer vrij geven en kunnen ze dat zomaar doen want als dat zo is dan kan ik de rekening van de opvang niet meer betalen omdat hun beslag hebben gelegt en hoe kom ik er achter voor hoelang dit geldt en hoe kan ik dit eventueel voorkomen.
Re: wet voor kinder opvang
Het lijkt er inderdaad op dat er beslag is gelegd op de tegemoetkoming wet kinderopvang. Dat betekent dat als het op jouw rekening werd overgemaakt je het niet meer ontvangt tot de schuld is afgelost en als je de belastingdienst gemachtigd hebt om het bedrag rechtstreeks over te maken naar de kinderopvangorganisatie wordt dat dus nu ook niet meer gedaan.
Of dit zomaar mag weet ik niet. Volgens mij kan je het beste contact op nemen met het incasso buro.
Succes
Of dit zomaar mag weet ik niet. Volgens mij kan je het beste contact op nemen met het incasso buro.
Succes