LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wie weet of ik terugmoet betalen en hoeveel ongeveer ?
wie weet of ik terugmoet betalen en hoeveel ongeveer ?
mijn vriend en ik hadden in 2006 een uitkering,dat was tot de maand juli,mijn vriend is toen gaan werken e ik heb dat netjes doorgegeven aan de belastingdienst ,ik kreeg toen 64 euro per maand terug en toen hoorde ik van iemand dat ik recht had op meer geld omdat ik niet werk en mijn partner wel dus ik had nooit aangegeven dat ik een fiscale partner had,ik dacht dat je dat alleen was als je getrouwd was maar omdat wij een samenlevingskontrakt hebben is hij dat dus wel van mij dus ik heb toen een wijziging doorgegeven dat ik wel een fiscale partner had in 2006 en netjes ingevuld dat mijn partner 9000 euro uitkering zou hebben in 2006 en 11000 salaris zou krijgen in heel 2006 dus eind van 2006 kreeg ik ineens 1000 euro terug omdat ik dus te weinig heb ontvangen.Maar nu hoor ik ineens iemand zeggen dat ik waarschijnlijk alles moet terug betalen(of grotendeels )omdat we te weinig salaris hebben voor die heffingskorting (algemene heffingskorting),want ik beggreep dat als je 14000 euro verdien dat je dan genoeg belasting heb betaald met werken zodat je recht heb op 1900euro heffingskorting maar omdat mijn vriend dus pas in juli is gaan werken heeft hij ongeveer 11000 euro verdiend met werken en 9000 met uitkering dus klopt het dat ik alles terug moet betalen ,dat zal ik dan in april horen begreep ik!jemig we moeten al zo veel terug betalen nu mijn vriend is gaan werken.We hebben dus teveel huur en zorg toeslag ontvangen dus dat moet allemaal terug betaald worden,dus daar heb ik een regeling voor getroffen en nu misschien dit nog allemaal ,en ik hoorde dat je niet alles in termijnen mag betalen,maar 1 ding per sofinummer !Echt waar sinds mijn vriend is gaan werken hebben we alleen maar geld problemen gekregen!pfffffffff ,wie weet hoe het precies zit ! groetjes en alvast bedankt voor het eventueel beantwoorden
-
Re: wie weet of ik terugmoet betalen en hoeveel ongeveer ?
De belastingdienst weet hoe het precies zit. Neem daar contact mee op. Heb je dat al gedaan?? Zal wel niet.
Neem contact op met het belastingkantoor waar je woont of waar je onder valt. Dan krijg je deskundig advies van mensen die er echt verstand van hebben en niet van die flierfluiters hierzo die denken er verstand van te hebben.
Neem contact op met het belastingkantoor waar je woont of waar je onder valt. Dan krijg je deskundig advies van mensen die er echt verstand van hebben en niet van die flierfluiters hierzo die denken er verstand van te hebben.
Re: wie weet of ik terugmoet betalen en hoeveel ongeveer ?
Inderdaad
hoorde ik van iemand dat ik recht had op meer geld
Maar nu hoor ik ineens iemand zeggen
U moet niet zomaar afgaan op wat iemand links en rechts roept!
Hierdoor komt u juist in de problemen.
De belastingdienst weet precies hoe het zit.
Komt u er niet door bij de belastingtelefoon, dan kunt nog altijd even langs gaan.
W.H.
hoorde ik van iemand dat ik recht had op meer geld
Maar nu hoor ik ineens iemand zeggen
U moet niet zomaar afgaan op wat iemand links en rechts roept!
Hierdoor komt u juist in de problemen.
De belastingdienst weet precies hoe het zit.
Komt u er niet door bij de belastingtelefoon, dan kunt nog altijd even langs gaan.
W.H.