LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zakelijke belastingen
zakelijke belastingen
hallo menssen ik heb een klein bedrijf wat ik aan belasting betaal is niet normaal nu worden wij en dat is de nieuwste rage ook nog afgeperst door die gasten ik vraag me wel eens af hoe ver dat mag en kan gaan voor wij nederlanders de beuk er een keer inslaan en er tegen in gaan ja we keuren het allemaal af maar we doen niks en ik denk zolang we met z´n allen ja en amen zeggen word het steeds erger die mannen vinden met de dag weer iets nieuws om ons het geld uit de tas te trekken ook al gaat een klein bedrijf zoals het onze kapot tja leuker kunnen we het niet maken he hahahahaha
Re: zakelijke belastingen
Juist.... Een zeer concrete klacht, hoor ik alweer. En blijkbaar blijft er zelfs geen geld over voor fatsoenlijke interpunctie.
Blijkbaar nog genoeg voor een decadente auto...En blijkbaar blijft er zelfs geen geld over voor fatsoenlijke interpunctie.
audi a6
BerichtGeplaatst op: 05 Okt 2008 22:10 Onderwerp: zakelijke belastingen
Als je ZOVEEL aan belasting moet betalen heb je toch ook hoge INKOMSTEN.
Wil bijwijzevan best een ton betalen weet ik zeker dat ik een leuke omzet hebt gemaakt
Wil bijwijzevan best een ton betalen weet ik zeker dat ik een leuke omzet hebt gemaakt
Laatst gewijzigd door glith op 09 okt 2008 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
jaja voor de niet kenner audi a6 is geloof ik al vanaf 86 maar goed en vfoor de rest ja klopt deste meer omzet deste meer belasting maar voorbelasting en nee omzet is geenwinst maar goed als ik je dat moet uitleggen ben ik te lang bezig laat je dat maar eens uitleggen groetjes audi a6 helaas het oude type
Je hoeft me niet uit te leggen dat omzet geen winst is dat wist ik al
Maar als je belasting moet betalen heb je dat NA aftrek van kosten zoals BTW en Investeringskosten Zorgwetkosten enz.. enz.. toch terecht dat is helaas voor ALLE nederlanders zo.
Voorbelasting wees blij dan valt de klap achteraf mee.............. of neem een goede boekhouder die verdient zich zelf terug
Maar als je belasting moet betalen heb je dat NA aftrek van kosten zoals BTW en Investeringskosten Zorgwetkosten enz.. enz.. toch terecht dat is helaas voor ALLE nederlanders zo.
Voorbelasting wees blij dan valt de klap achteraf mee.............. of neem een goede boekhouder die verdient zich zelf terug
Maar vertel eens, je vindt volgens mij dat je veel belasting betaalt. Kun je ons dan aangeven hoeveel belasting je moet betalen, en waarom je dat te veel vindt?
En je spreekt ook over een nieuwe rage dat je wordt afgeperst. Door wie dan? En voor welk bedrag?
Want zo zijn het maar losse flodders zonder enige context, waarop wij dus ook geen inhoudelijke reactie kunnen geven.
En je spreekt ook over een nieuwe rage dat je wordt afgeperst. Door wie dan? En voor welk bedrag?
Want zo zijn het maar losse flodders zonder enige context, waarop wij dus ook geen inhoudelijke reactie kunnen geven.
het ging me meer om het formaat dan om de leeftijd. 't Is hoe dan ook niet direct een karretje uit de compacte klassejaja voor de niet kenner audi a6 is geloof ik al vanaf 86