LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belastingdienst zijn prutsers
Re: Belastingdienst zijn prutsers
jeepjeeps, als je werkelijke te betalen belastingen afwijken van de loonbelasting die je werkgever of uitkeringsinstantie al inhoudt, of als je een voorlopige teruggave hebt gekregen, dan moet je altijd aangifte doen. Dus als je geld terug hebt gekregen, dan zul je aangifte moeten doen. Maar daar heb je dus nog een maand de tijd voor.
Re: Belastingdienst zijn prutsers
Kweeniet, precies wat je bedoelt, nu heb ik wel een Pension uit laten betalen om die aanslag 2005 te betalen en later kreeg ik nog een verrekening terug E299.-.
2006 + 2007 werkten ik voltime contract wat over is gegaan in een vast aanstelling, ben wel iets meer gaan verdienen maar daar houd het dan ook op.
ik heb niets ontvangen alleen betaalt, zelfs geen zorgtoeslag of wat dan ook.
heb het wel ingevuld maar niet verstuurt kom uit op E55.- te betalen.
Heb een nieuwe digi code aangevraagd, maar of ik het goed heb gedaan ik weet het niet………
2006 + 2007 werkten ik voltime contract wat over is gegaan in een vast aanstelling, ben wel iets meer gaan verdienen maar daar houd het dan ook op.
ik heb niets ontvangen alleen betaalt, zelfs geen zorgtoeslag of wat dan ook.
heb het wel ingevuld maar niet verstuurt kom uit op E55.- te betalen.
Heb een nieuwe digi code aangevraagd, maar of ik het goed heb gedaan ik weet het niet………