LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] cholesterol medicijn
cholesterol medicijn
Mijn dokter heeft geconstateerd dat mijn cholesterol te hoog, zijn hiervoor online medicijnen te verkrijgen?
Re: cholesterol medicijn
En geen recept gekregen, welke je in de apotheek kunt halen?atbekkers schreef:Mijn dokter heeft geconstateerd dat mijn cholesterol te hoog, zijn hiervoor online medicijnen te verkrijgen?
Online apotheken zijn er wel, maar ook daar moet je een recept hebben, om te kunnen bestellen.
Ja hoor, als je een recept hebt, kun je ze online bestellen. Niet "my cup of tea" maar het kan wel.atbekkers schreef:Mijn dokter heeft geconstateerd dat mijn cholesterol te hoog, zijn hiervoor online medicijnen te verkrijgen?
Zo hoog zal dat dan niet geweest zijn want dan krijg je een recept voor medicijnen en soms voedingsadviezen of een verwijskaart voor een voedingsdeskundige.
Je krijgt vast ook wel eens van die handige mailtjes waarin je diverse pillen worden aangeboden? Probeer die eens zou ik zeggen.atbekkers schreef:Mijn dokter heeft geconstateerd dat mijn cholesterol te hoog, zijn hiervoor online medicijnen te verkrijgen?
Haha, dat lijkt me dan weer net geen goed ideesjohie schreef:Je krijgt vast ook wel eens van die handige mailtjes waarin je diverse pillen worden aangeboden? Probeer die eens zou ik zeggen.
Wat je wel kan proberen is http://www.pharma2go.be/, ze leveren volgens mij ook in nederland en hebben cholesterol medicijnen. Overigens zou ik het zelf gewoon navragen bij mijn dokter, die kan vast wel wat aanraden
Laatst gewijzigd door Radar op 11 apr 2014 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd
Reden: Commerciële link verwijderd