LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] A3 printer

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
mark2000

A3 printer

Ongelezen bericht door mark2000 »

Wat is een goede nog betaalbare A3 printer?

Wat is jouw ervaring hiermee.

Martijn_Hoek

Re: A3 printer

Ongelezen bericht door Martijn_Hoek »

Zelf hebben wij voor prive en zakelijk een HP CP1700 gekocht voor (2002) € 450,00

Netwerk adapter erin gestopt en alle 3 de pc's kunnen printen.
Er zitten namelijk 4 aparte inkt patronen in en 4 aparte printkoppen.
Hier gebruik van mijn Printer (handige functie :lol: )

http://www.hoekvis.nl/gebruik1.jpg
Link geeft aan hoeveel patronen je gebruikt per jaar
Gele balk is ml. rode is aantal cardridges

Gemiddeld 150 tot 200 pagina's per maand

2 zwarte patronen en 1 zwarte printkop gebruiken we wel.

Average total
Media Type
Average quantity per month Pages per month: 191
Plain 190
Photo 1
Inkjet/Coated 0
» See Graph

--------------------------------------------------------------------------------

Media Size

*500 sheets/ream A4 182
B asize A3 8
» See Graph

Voor verdere vragen mail me maar, ben zeer tevreden over deze printer.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Epson Stylus Photo 1290.

goede prints, goedkope inkt. Hier en daar in de aanbieding, want er komt een opvolger aan...

mark2000

Ongelezen bericht door mark2000 »

ik heb nu ook van hp 1280 gezien (net uit), deze is mooi compact, alleen geen apparte inktpatroon, dan bedoel ik kleur, zwart is wel appart.

maar zo te zien doe je best lang met kleur hoekvis, misschien
kan de hp1280 ,dan wel met een vast kleureninktpatroon.

Epson is wel goedkoop kwa inkt maar deze heeft toch een vaste sproei kop, ik hoorde laatst dat binnen twee jaar alles vol zit met inkt, en dat het moeilijk schoon te maken is

unSOUND

Ongelezen bericht door unSOUND »

Wat je hoort en wat waar is zijn 2 heel verschillende dingen.

Bij de Epson zit de printkop inderdaad intern. De inktcartridges zijn alleen maar patronen met inkt. Voordeel daarvan is dat je niet bij elke cartridge de prijs van een printkop hoeft te betalen, zoals bij merken waar die aan de cartridge vast zit.

Inkt droogt op, geen merk heeft daar geen last van. Ik merk dat ik mijn Epson gerust 2 a 3 weken stil kan zetten, als ik opstart met de printtest hoef ik hooguit een keertje de koppen te reinigen.

En zelfs al zou de kop indrogen is er nog geen nood aan de man. Pak een A4-tje, plak daar een vel keukenrol op, spuit dat een klein beetje nat met lauw water door bijvoorbeeld een plantensproeier, en laat de printer iets printen... gewoon een woordje in het midden van de bladzijde. Dan gaat de kop over het lauwe papier, grote kans dat ie in 1 keer open is.

De afdrukkwaliteit alleen al is genoeg reden om een Epson te overwegen.

Gesloten