LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] adadada

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Richard-Pryor
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 nov 2008 09:09

adadada

Ongelezen bericht door Richard-Pryor »

adad
Laatst gewijzigd door Richard-Pryor op 19 feb 2009 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.

TheLD
Berichten: 544
Lid geworden op: 23 dec 2006 13:12

Re: adadada

Ongelezen bericht door TheLD »

Oh, vertel. Welke settings, welke drivers, wat voor cpu. Gezien onderstaande benchmark zie ik niet in wat er verkeerd is aan 20-30fps in Crysis (tevens is het daar gebruikte testsysteem een stuk sneller)

http://www.hardware.info/nl-BE/articles ... GS_test/10

Richard-Pryor
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 nov 2008 09:09

Re: adadada

Ongelezen bericht door Richard-Pryor »

Hallo bedankt voor snelle reactie

Ik heb gewoon de Drivers geinstalleerd die ik bij de hardware kreeg.
Het is een snelle systeem dus ik snap absoluut niet waarom CSS maar 50 60 fps heeft soms wel zelfs lag!

Maar ik heb gehoord van iemand dat je CSS op 1 core moet zetten en dat je dan 200 FPS krijgt via taakbeheer? Weet iemand daar wat meer over?

Het is een 64 bits systeem op een 32 bits windows kan dat het zijn?

Richard-Pryor
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 nov 2008 09:09

Re: adadada

Ongelezen bericht door Richard-Pryor »

aaadsada
Laatst gewijzigd door Richard-Pryor op 19 feb 2009 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Quintus Sertorius
Berichten: 116
Lid geworden op: 11 jan 2009 01:15

Re: adadada

Ongelezen bericht door Quintus Sertorius »

die fps bij crysis is niet meer dan normaal. CSS kan idd veel hoger, wellicht heb je V-sync aangezet waardoor hij max 60fps (op een 60hz monitor) aankan? Afgezien van dat feit is 60fps helemaal geen slechte fps. Je ogen kunnen toch niet meer dan 40fps merkbaar zien dus wat dat betreft moet je niet zeuren;)

Richard-Pryor
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 nov 2008 09:09

Re: adadada

Ongelezen bericht door Richard-Pryor »

Correct maar ik heb geen V-sync aanstaan.

Spel is gewoon te oud voor mijn systeem.

Ik heb vandaag Farcry 2 gespeelt alles op high 70 - 80 fps dat is behoorlijk netjes.

plextor10000
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 feb 2009 07:29

Re: adadada

Ongelezen bericht door plextor10000 »

Dit is een onderwerp dat ik al jaren in de mail zie

" ik heb minder fps dan een kennis , hoe kan dit ?? ""

FPS zijn afhankelijk van de algehele systeem performance , maar sinds de laatste tijd , zijn de grafische kaarten hier vooraal voor . Een upgrade van een dual Core naar een quad core heeft geen voordeel als de applicatie / game er geen gebruik van maakt , en een overclock van een 500mhz voor een CPU ( E8400 van 3Ghz naar 3.5 ) heeft ook weinig nut

Een 9600Gt is een Mid-range kaart, welke goede prestaties levert. 30 fps is een goede rate om te gamen, als dit gehaald wil worden zullen de settings aangepast moeten worden , resolutie bijvoorbeeld 1280x1024 , en AA / FSAA op default

Wil je bijvoorbeeld 1920x1200 met 4xAA / 16xFSAA , dan is een GTX285 geen verkeerde keus om het aantal FPS op 30 te houden

Dit betekent , je kunt een high-end systeem hebben , maar al de graphics de Mid-range niet overstijgt , zul je op high settings , nooit de verwachte FPS halen , simpel weg, omdat de kaart deze kracht ( Stream processors 64 ) niet heeft ,

0ogje
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 feb 2009 14:36

Re: adadada

Ongelezen bericht door 0ogje »

Ps, je systeem is geen 'Uber-PC' hoor ;)
- Zoals eerder aangegeven is de gpu een midrange kaart
- De hoeveelheid RAM zegt niet zozeer iets over de kwaliteit en de kloksnelheid daarvan
- Een phenom X4... welke kloksnelheid? En dat hij 4 cores heeft maakt m niet per definitie beter dan een snelle C2D
- Wat is de snelheid van je HD? want size isnt everything ;)

Maar dat doet er voor de verdere discussie niet toe :)

Richard-Pryor
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 nov 2008 09:09

Re: adadada

Ongelezen bericht door Richard-Pryor »

adadadadng.
Laatst gewijzigd door Richard-Pryor op 19 feb 2009 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.

eatme
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 jul 2006 22:56

Re: adadada

Ongelezen bericht door eatme »

GEEN uberpc voor spelletjes in ieder geval. Welke "uber" processor (of voeding) je er ook ingooit, zonder een "uber"videokaart (en dat is de 9600 niet) ga je geen exht hoge framerates halen, want dat is nu juist het onderdeel wat er echt toe doet.

Gesloten