![Question :?:](./../images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./../images/smilies/icon_question.gif)
GARANTIE = GARANTIE
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Je wil toch zeker niet terug naar de tijd, dat je melkproducten bij de melkboer, groente bij de groenteman, brood bij de bakker, een gloeilampje bij de electriciën toiletpapier, bij de drogist. En zo kan ik nog wel even doorgaan, dat is de tijd van voor 1960. Trouwens APK bij de dealer laten uitvoeren is MI wel erg onverstandig, ga liever naar een onafhankelijke, die GEEN reparaties uitvoert, dan ben je er zeker van dat er geen reparaties in rekening worden gebracht die niet nodig waren.coffey
Geplaatst op 03 Apr 2008 03:39 door coffey
Mijn mening is, schoenmaker blijf bij je leest, boodschappen doe ik in de supermarkt, boeken koop ik in de boekhandel, computers in de computerwinkel, en voor m'n apk ga ik naar een autodealer.
Mvg,
Zegt de tiener die zich niet eens kan herinneren dat het anders was dan dat je alles bij de supermarkt kan krijgendat wil ik dus WEL!
kulargument... het produkt bepaald de kwaliteit... niet de verkoper !!!zodat ik ook zeker weet dat wat ik haal van kwaliteit is
diezelfde argumenten hoorde je 20 jaar geleden ook over brood en vlees en fruit... gaat dus eigenlijk nergens over...maar computers horen niet in de supermarkt thuis
Dat zegt meer over jou dan over het produkt...ik heb er meer vertrouwen in dat wat ik in de speciaal zaak koop van kwaliteit is dan wanneer ik iets in de supermarkt koop
Ik hoor helemaal niets te doen.. en dat geldt ook voor de rest van Nederland... Wat JIJ doet moet je zelf weten...producten die je verbruikt (die dus op gaan) hoor je in een supermarkt te kopen, maar geen computer die je elke dag gaat gebruiken en toch behoorlijk wat geld kost.
Hoe uit IK ben is hier niet relevant... van moppentappers weet ik 't toevallig daar deze dit zelf in topics vermeldt...@angel1978: Zelf net 'tiener' af? Jammer dat je zo off-topic gaat en zeker weet hoe de wereld werkt.
Exact !!!Waar mensen hun spullen kopen moeten ze zelf weten
Tenzij je me de specificaties kan laten zien waaruit dit blijkt... lijkt me dit uit de duim gezogen...maar ik zit niet met een Medion computer die er na drie jaar mee ophoudt.
De vakhandel heeft de kennis en vaardigheden in huis om de meeste problemen zelf te verhelpen.Ik zeg niet, dat er geen goede condities kunnen zijn, maar voor een goede service moet je toch bij de vakhandel zijn.
Ik ga me natuurlijk niet verlagen tot een persoonlijke aanval. Het gaat hier over computers, en de forumregels gelden voor iedereen, zelfs voor jou dus. Ook jj een fijne avond hoor.Geplaatst op 09 Apr 2008 20:59 door Ad 56
--------------------------------------------------------------------------------
Loop eens niet zo te janken Jor.
blijf bij het onderwerp.
Je lijkt wel, nee ik zeg het verkeerd, je bent gewoon een klein ventje.
Flauw, misselijk en niets gewend, en vooral niets zeggend.
En versta me niet verkeerd, je weet best dat ik jou nooit als vriend zou willen hebben, want mensen als jou vinden wij hier walgelijk.
En bespaar me de moeite, je bent het helemaal niet waard, en je bent me te min.
Ga nu maar gewoon door met het onderwerp Medion, geef daar dan eens fatsoenlijk antwoord op.
Het enige wat je doet is muggenziften, en een persoon die gewoon mee doet aan een topic lastig vallen, en dat zegt een normaal mens al genoeg.
Dus bespaar me dat domme gebral.
En als ik niet dubbel mag reageren, dat maak ik altijd zelf nog uit, niet jij.
Ik wens je nog een hele fijne avond toe Jor.