Samsung P2770HD besteld, netjes en op tijd ontvangen. Scherm werkt maar de kleurkwaliteit en de inputlag zijn erg slecht. Reden genoeg om dit product te retourneren.
Hiervoor een aanvraag gedaan zoals op de website word uitgelegd. Na 6 dagen geen reactie, even een herinnering gestuurd en binnen een paar uur reactie.
Dit is de reactie:
5ms? ik heb gemiddeld 47ms gemeten. Bovendien ben ik ontevreden over het product. Retour aanvraag is overigens ruim op tijd aangevraagd, binnen 2 dagen na ontvangst.Beste ***,
Excuses voor de late reactie. Aangezien het om een zakelijke aankoop gaat, heeft u helaas geen recht op retour. Uiteraard kunt u als er sprake is van een defect deze middels een RMA aanvraag dit aanmelden via uw account op onze webshop. Zover ik kan inschatten kan de lag te maken hebben met de responstijd van 5 ms en is dit een producteigenschap. Heeft u verder nog vragen, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
met vriendelijke groet,
*de medewerker*
Ik heb beleefd gereageerd dat ik het scherm toch graag wil terug sturen. Zoals verwacht krijg ik hier geen reactie op.
Welke actie kan ik het beste ondernemen om het scherm terug te kunnen sturen en mijn aankoopbedrag terug te ontvangen? Alvast bedankt.