LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] A-mac amersfoort slechte service

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
kluft

A-mac amersfoort slechte service

Ongelezen bericht door kluft »

Onlangs mijn kapotte Iphone ter reparatie aangeboden bij de A-mac store Amersfoort waar ik ook het apparaat had gekocht.

Het zou maximaal drie weken duren en onder de garantie vallen.
Door de eigen technische dienst zouden ze het ook sneller kunnen fixen dan direct bij T-Mobile.
Na 2 weken toch maar even gebeld of er als iets aan gedaan was.
Het was allemaal een beetje moeilijk vertelde de verkoper mij, er was gesteggel over de garantie. Hij zou er vaart achter zetten en mij terugbellen. Maar je raad het al niemand belde. Na drie weken blijkt dat de telefoon zoals gebruikelijk bij de Iphone doorgestuurd is naar Solid Vision de vaste reparatiedienst van de Iphone. Daar vertelde een zeer vriendelijke dame dat mijn apparaat waterschade had en het dus niet onder de garantie viel, dat hadden ze ook al twee weken geleden aan A-Mac Amersfoort gemeld. Ik A-mac bellen...ze zouden het uitzoeken. Week later na veel bellen nog niets gebeurt. Solid Vision vertelde dat ze nog steeds op een akkoord wachten van A-mac met de reparatiekosten.
Nu is week vijf ingegaan na iedere dag bellen heeft A-Mac mij eindelijk gevraagd of ik akkoord ga met de kosten, wat ik direct bevestigde.
Waarschijnlijk gaat het nog een weekje duren voordat ik mijn Iphone terug heb. 6 weken is het dan..abonnement loopt gewoon door...en het ergste is..dat mijn Iphone echt niet nat is geweest.
Al met al...280 euro lichter...een gevoel van machteloosheid rijker... door een waardeloze service van A-Mac Amersfoort.

jlthkoch2

Re: A-mac amersfoort slechte service

Ongelezen bericht door jlthkoch2 »

Hmmmm... is Solid Vision niet een naam waar Dynafix onder opereert?

Dynafix ziet ook vaak waterschade terwijl daar onmogelijk sprake van kan zijn.

Hoe oud was de iPhone en had je geen garantie meer dan? Gedurende die periode zal Solid Vision (namens A-mac) dan wel moeten aantonen dat er sprake is van waterschade, alleen de bewering dat daar sprake van is, is dus onvoldoende.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Het is aan A-mac (niet Solid Vision) om, mits ze deze stelling onderschrijven en deze stelling betwist wordt, met ondersteunt bewijs te komen. Het maakt daarbij niet uit of het product hoe oud het product is. Wie iets beweerd moet daar in beginsel zelf het bewijs voor aandragen.

bokito74

Ongelezen bericht door bokito74 »

Door akkoord te gaan met dit bedrag geef je dus indirect waterschade toe.
Je had hun met bewijs moeten laten komen nu kost het je 280 euro voor piet lut

Pasta24

Ongelezen bericht door Pasta24 »

Ik heb ook verschrikkelijke ervaringen met Amac. Ik heb mijn laptop in Uitgeest gekocht bij Icenter en daar heb ik tot nu toe niks over te klagen. Maar omdat de Amac Den bosch voor mij het meest dichtbij is heb ik mijn laptop daar heen gebracht. Als ik dit had geweten dan had ik dat ook niet gedaan.

Mijn laptop is nu voor de vierde keer kapot gegaan waarvan 3 keer door Amac elf. De eerste keer was de harde schijf defect. Ik had de laptop 1 jaar en 10 dagen en geen Applecare aangeschaft. Dus eigelijk viel mijn laptop 10 dagen buiten de garantie. Dus ik had mijn laptop naar Amac gebracht en vroeg of daar wat mee gedaan kon worden omdat het maar 10 dagen buiten de garantie viel. Amac beweerde dat ze contact hadden opgenomen met Apple en dat Apple dat niet wilde vergoeden.

Vervolgens had ik iCenter opgebeld omdat ik mijn laptop daar had aangeschaft en die hadden de Coulance binnen 1 dag voor mij geregeld. Ik kon mijn laptop gewoon bij Amac in Den Bosch inleveren en het zou mij niks kosten. Nadat ik mijn macbook had ingeleverd kreeg ik een dag later een telefoontje dat Apple een defecte harde schijf had geleverd dus dat de reparatie een dag langer zou zijn. Nou 1 keer kan gebeuren zou je denken.

Dus ik had hem ingeleverd bij Amac Den Bosch en toen ik hem terug kreeg kwam ik er in de trein onderweg naar huis achter dat de laptop het nog steeds niet deed en kon ik weer terug. (Dit wordt de 2e keer dat hij terug naar Amac gaat). Het bleek dat Amac een defecte harde schijf in mijn laptop had gezet. Dus werd de Macbook weer ingenomen en toen ik hem terug kreeg kwam ik er later achter dat mijn mic ingang het niet meer deed.

Daarvoor had ik telefonisch contact opgenomen met Amac omdat het probleem speelde sinds dat ik mijn laptop terug had gekregen van Amac na de reparatie. Amac beweerde dat het niet kon komen door de reparatie die bij hun was gedaan en als ik mijn klachten wilde uiten, ik contact op kon nemen met Apple zelf. Dat had ik dus gedaan en Apple had contact opgenomen met Amac Den Bosch.

Uiteindelijk heeft Amac Den Bosch mijn laptop weer ingenomen en gemaakt. Het bleek dat het draadje los zat naar de mic ingang en dat Amac het draadje niet meer had vast gezet.

Nu heb ik mijn laptop gister opgehaald en viel mij vanochtend op dat er een scheurtje in me laptop zit van mijn trackpad (muis ding) tot de schroef aan de onderkant van mijn laptop. Ik vermoed dat ze het schroefje zo strak hebben aangedraaid waardoor mijn behuizing is gaan scheuren. Dus morgen (maandag 14 maart 2011) zal ik weer contact met ze opnemen en ik ben heel benieuwd waarmee ze nu weer komen.

Het liefst zou ik mijn laptop ergens anders willen laten repareren want ik geen vertrouwen meer in Amac na al deze slechte ervaringen. Dit speelt vanaf 15 december 2010 trouwens.

Nou dit zijn dus mijn ervaringen met Amac.

Van schaal van 1 tot 10 een -3!

Gesloten