Ik heb bij een computer winkel een draadloze router gekocht, het apparaat blijkt niet goed, en werkt niet goed met mijn internet verbinding.
Ik terug naar de winkel binnen 7 dagen en zegt geen ander merk of type router te hebben. Dus ik zei neem de router dan maar weer terug en geef me geld maar terug maar de winkel zegt nooit geld terug te geven altijd een waardebon, ik heb de bon onder protest aangenomen, anders had ik niks meer.
Volgens mij mag dit helemaal niet, als iets niet naar behoren werkt moeten ze toch altijd geld terug geven?
Nu zit ik met een bon van 170,- terwijl ik een draadloze router wil en moet ik bij een andere winkel weer 170,- of meer gaan uitgeven.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aankoop niet goed, geld terug?
Re: Aankoop niet goed, geld terug?
Als het aan de router ligt en deze stuk is en ze geen andere hebben moeten ze het geld terug geven
Als de router wel goed is en het aan jou andere apperaten ligt is het iets anders
Dan kan de winkel er ook niets aan doen ! toch ????
Vind het dan zelfs fideel dat ze hem uberhaubt terug nemen !
Als de router wel goed is en het aan jou andere apperaten ligt is het iets anders
Dan kan de winkel er ook niets aan doen ! toch ????
Vind het dan zelfs fideel dat ze hem uberhaubt terug nemen !
Re: Aankoop niet goed, geld terug?
He gast! Er zeker geen verstand van he? Dynabyte heeft helemaal geen tegoedbonnen!!!! Tjonge tjonge en maar blaten!