LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aanschaf Notebook

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Notebook

aanschaf Notebook

Ongelezen bericht door Notebook »

Ik ben een absolute nul wat betreft van computers. nu is mijn oude compag laptop overleden en ben ik genoodzaakt een nieuwe aan te schaffen, ik heb niet zo veel ruimte thuis om een complete computer neer te zetten, dus dan is zo'n ding een uitkomst. Ik vind ze er allemaal wel leuk uit zien, maar het is toch een hele uitgave. Heeft iemand een tip welke ik het beste kan kopen voor de prijs van ongeveer 1400 euro ?

Hij word voornamelijk voor persoonlijke doeleinden gebruikt zoals internet en dvd's / cd's afspelen als ik voor mijn werk weg ben. Als het maar een beetje snel gaat met opstarten en zo vind ik het al prima.

Vast bedankt.

Een computer leek...

bartosy

Re: aanschaf Notebook

Ongelezen bericht door bartosy »

kijk ff voordat je iets post staat nog steeds n laptop kopen waar moet ik op letten onderwerp op de eerste pagina

Notebook

Re: aanschaf Notebook

Ongelezen bericht door Notebook »

Ik zag het (te laat), daar was inderdaad 1 post die nuttig was, bedankt, ik was wat over enthousiast met het plaatsen van deze post.
Cheers!

Gesloten