LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Accu laptop niet retour bij Medion

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
devious

Re: Accu laptop niet retour bij Medion

Ongelezen bericht door devious »

Wat hebben we nu aan dat gesmijt met wetten?

De accu hoort bij de laptop. Dat valt te bewijzen door de productienummers te vergelijken in het systeem. Met het nummer van de laptop kunnen ze dus de juiste accu terugvinden. Of een correct vervangend exemplaar verzenden. In mijn ogen ligt de schuld inderdaad bij Medion, maar de TS is ook verwijtbaar nalatig geweest.
Anderzijds had Medion ook allang in hun eigen systemen kunnen kijken welke laptop er was gestuurd en er dan een accu achteraan te sturen. Oke, dan heb je inderdaad kans dat je een gratis tweede accu naar een gebruiker stuurt, maar dat is dan het risico van service verlenen. Bovendien kost het hun echt de kop niet.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

devious schreef:Wat hebben we nu aan dat gesmijt met wetten?
Laat ik een wedervraag stellen: hoe sterk denk je dat je bij de rechter staat met "maar de meerderheid op Tros Radar vindt dit?"

Barman

Ongelezen bericht door Barman »

alfatrion schreef:
devious schreef:Wat hebben we nu aan dat gesmijt met wetten?
Laat ik een wedervraag stellen: hoe sterk denk je dat je bij de rechter staat met "maar de meerderheid op Tros Radar vindt dit?"
Sterker dan met "maar alfatrion beweert dat het een betwistbare verlichting is, dus...."

Met alles wat jij hier voor de rechter laat komen, komen ze trouwens rechters te kort.

Gesloten