LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Acer Aspire 9305AWSMi met serieuze farbieksproblemen

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.

Wie heeft er nog meer problemen met de Acer Aspire 9305AWSMi?

Ja
1
33%
Nee
2
67%

Totaal aantal stemmen: 3

Dignus1973

Acer Aspire 9305AWSMi met serieuze farbieksproblemen

Ongelezen bericht door Dignus1973 »

Ik heb op 4 juli 2007 een Acer Aspire 9305AWSMi (labtop) gekocht. Kosten € 800,00. Ik blijf telkens problemen ondervinden met de DVD-speler die erin zit. Hij kan geen enkele DVD, CD, CD-ROM lezen. Dit is om de zoveel tijd zo, maar nu is het echter niet meer verhelpbaar. De Acer Helpdesk heeft me telkens afgescheept met tijdelijke oplossingen. Er zat 1 jaar garantie op, die is nu dus echter voorbij. Ze hebben via hun helpdesk hun gebrekkige DVD-speler over de garantie-termijn getild. En ze willen nu de labtop op komen halen, minimale kosten € 55, en duur minimaal 5 werkweken. En ze weten momenteel nog geen oplossing ervoor, terwijl al op internet in januari 2007 mensen met identieke problemen te vinden zijn.

Ik heb een internetabonnement bij ziggo.nl van € 69 per maand. Bijkomende kosten dus. Ik vind dat ze het probleem direct kosteloos moeten verhelpen, of ze moeten me mijn geld teruggeven als ik de Acer labtop terug inlever bij It's (de winkel waar ik hem heb gekocht). Dan kan ik tenminste een labtop van een ander merk kopen dat het wel doet, tenminste dat de onderdelen allemaal functioneren. Welke stappen kan ik ondernemen om toch alsnog een werkende labtop te krijgen?

alfatrion

Re: Acer Aspire 9305AWSMi met serieuze farbieksproblemen

Ongelezen bericht door alfatrion »

Het is niet erg handig om tweemaal dezelfde bericht te plaatsen. Dat is trouwens ook tegen de regels.

Hier het orgineel:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... ht=#817912

Dignus1973

Ongelezen bericht door Dignus1973 »

Gezien tijdstip van plaatsingen heeft deze site het dubbel geplaatst of heeft deze labtop de enter dubbel genomen. Een foutje mijnerzijds of van de pc, maar aub niet zo aangebrand graag. Dank u

jor

Ongelezen bericht door jor »

Dat heeft met vlug aangebrand niets te maken, dubbelplaatsen maakt dit forum moeilijk leesbaar.
Trouwens, dubbel enter is vreemd want er zit 6 minuten tussen plaatsing
Het eerste om 16.47 en de tweede om 16.53.Dit topic verwijderen is de oplossing.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dignus1973 schreef:Gezien tijdstip van plaatsingen heeft deze site het dubbel geplaatst of heeft deze labtop de enter dubbel genomen. Een foutje mijnerzijds of van de pc, maar aub niet zo aangebrand graag. Dank u
Nu zit je gewoon te liegen. Een dubbel plaatsing die per ongeluk plaats vind leid tot twee nieuwe draden of twee reacties onder elkaar, maar niet van alle bij eentje.

Ik was reageerde trouwens niet aangebrand. Ik zou niet weten hoe ik je nog vriendelijker er op had kunnen attanderen.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Nee, soms blijft de site van RADAR hangen en dan lijkt het of iets niet geplaatst is!

Dus daarom komen ook dubbele plaatsingen voor.

Gesloten