LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] acer computer
-
acer computer
ik heb mij een acer computer m1100 gehaald en ik wil het geheugen uitbreiden maar ik weet niet welke ik drin moet doen het is een amd athlon 64 keer 2 4400+ dual core weet iemand welke geheuge ik drin kan doen geef zo snel mogelijk antwoord
Re: acer computer
Tip van Flip ( Ulbe )
Check even op Internet, en kijk even wat voor merk geheugen er in het moederbord aanwezig is, probeer dit zelfde merk en type geheugen te krijgen, je hebt dan geen kans op compatibliteits problemen tussen de geheugenkaartjes, ( dit laat zich zien in onverwachte storingen en vastlopers ), dus niet zo maar iets in prikken!,
Als je het al niet vertrouwd, even naar de computerzaak waar je de computer hebt gekocht,
Als het een Marktplaats exemplaar is, moet je het geheugen meenemen naar een computerzaak en vragen naar hetzelfde merk en type geheugen, ( pas op met statische electriciteit! dit kan het geheugen vernielen! ),
Je geheugen is van het DDRII type, bij iedere computerzaak te koop,
Ik denk dat het zo wel duidelijk is over de handelingen die je het beste kan doen,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
Check even op Internet, en kijk even wat voor merk geheugen er in het moederbord aanwezig is, probeer dit zelfde merk en type geheugen te krijgen, je hebt dan geen kans op compatibliteits problemen tussen de geheugenkaartjes, ( dit laat zich zien in onverwachte storingen en vastlopers ), dus niet zo maar iets in prikken!,
Als je het al niet vertrouwd, even naar de computerzaak waar je de computer hebt gekocht,
Als het een Marktplaats exemplaar is, moet je het geheugen meenemen naar een computerzaak en vragen naar hetzelfde merk en type geheugen, ( pas op met statische electriciteit! dit kan het geheugen vernielen! ),
Je geheugen is van het DDRII type, bij iedere computerzaak te koop,
Ik denk dat het zo wel duidelijk is over de handelingen die je het beste kan doen,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
-
Re: acer computer
dankje wel voor de hulp en de groetjes