LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] acer helpdesk
acer helpdesk
helpdesk van acer, 20 cent/ minuut. ze laten je eerst een kwartier in de wacht staan en dan word je geholpen of als de telefoniste net even parkinson heeft en ze de hoorn laten vallen kan je opnieuw bellen. dus ik maar emailen. je krijgt na een week een mailtje terug van deze "helpdesk"om maar te bellen, ook hiermee ben je niet geholpen
advies: koop dus acer bij een winkel waar ze er verstand van hebben want die helpdesk bellen als consument maakt de machine onnodig duur!!!
advies: koop dus acer bij een winkel waar ze er verstand van hebben want die helpdesk bellen als consument maakt de machine onnodig duur!!!
Re: acer helpdesk
gewoon nog veel simpeler, geen A-merken kopen. deze zijn onnodig duur en service is slecht. onderdelen voor uitbreiding passen vaak alleen wanneer ze van het specifieke A-merk zijn.
Re: acer helpdesk
hm ,ok ,maar heb slechte ervaringen met onbekende b-merken. ze belove 3 jaar garantie en na 1,5 jaar zijn ze ineens failliet of overgenomen. daar zit ik ook niet op te wachten
Re: acer helpdesk
He puma73, als je geen verstand van heb, zeur dan niet zo. In elk merk kan je allerlei rotzooi stoppen! Merk of niet
Re: acer helpdesk
Een zwaluw maakt nog geen zomer.....
Een slechte ervaring maakt nog geen slechte service....
Zolang er nog geen hele forum's over Acer zijn vol geschreven zal het wel los lopen, denk ik maar.....
Of de service moet net zo slecht zijn als bij al die andere tegenwoordige techno winkels die zich op mobiel internettende juppen mikken..... Dat het gewoonweg niet opvalt dat er een slechte mentaliteit heerst in deze bedrijven.
Een slechte ervaring maakt nog geen slechte service....
Zolang er nog geen hele forum's over Acer zijn vol geschreven zal het wel los lopen, denk ik maar.....
Of de service moet net zo slecht zijn als bij al die andere tegenwoordige techno winkels die zich op mobiel internettende juppen mikken..... Dat het gewoonweg niet opvalt dat er een slechte mentaliteit heerst in deze bedrijven.
Re: acer helpdesk
IK WEET ER ALLES VAN, ACER IS GEWOON EEN FLUTBEDRIJF.
Heb je ook al die fransman aan de telefoon gehad, dat is ook een aanfluiting.En dan het argument bij een zaak kopen waar ze er verstand van hebben dat gaat niet op, want ze sturen alles in de garantie tijd op.
Heb je ook al die fransman aan de telefoon gehad, dat is ook een aanfluiting.En dan het argument bij een zaak kopen waar ze er verstand van hebben dat gaat niet op, want ze sturen alles in de garantie tijd op.
Re: acer helpdesk
Wat een ramp, ik wil mijn laptop opsturen ter reparatie, maar ik kan er domweg NIET achterkomen hoe of waar, want ik kan ze niet bereiken. Ik zat een UUR (ik heb geklokt) aan de telefoon. Ik had echter een afspraak elders waardoor ik moest ophangen. bijna huilend van frustratie want die geintje heeft me dus wel even 12 euro gekost.
Mijn leverancier geeft niet thuis, die zegt dat ik het moet oplossen via de ACER Helpdesk. Een mailtje heb ik nu maar verstuurd, maar ik zie ook dat somber in. Wat nu? Ik heb toch RECHT op garantie? En die loopt op 5 mei 2004 af, dus voor die tijd wil ik het opsturen, ik weet alleen niet waarheen!?!?!
Mijn leverancier geeft niet thuis, die zegt dat ik het moet oplossen via de ACER Helpdesk. Een mailtje heb ik nu maar verstuurd, maar ik zie ook dat somber in. Wat nu? Ik heb toch RECHT op garantie? En die loopt op 5 mei 2004 af, dus voor die tijd wil ik het opsturen, ik weet alleen niet waarheen!?!?!
Re: acer helpdesk
Ik heb zelf al vele malen acer notebooks verkocht en ik heb er toevallig 3 maanden terug eentje defect terug gehad.
Mijn advies,
Ga naar http://support.acer-euro.com/request/nl/index.html en kies daar je type notebook. Dan kan je een RMA formulier invullen. Na een paar dagen neemt acer contact op en geeft je het goede adres en een RMA nummer waarmee je de notebook terug kan sturen.
Veel success
Newweb
Mijn advies,
Ga naar http://support.acer-euro.com/request/nl/index.html en kies daar je type notebook. Dan kan je een RMA formulier invullen. Na een paar dagen neemt acer contact op en geeft je het goede adres en een RMA nummer waarmee je de notebook terug kan sturen.
Veel success
Newweb
Re: acer helpdesk
Nee hoor dat doen ze dus niet, formulier ingevuld, geen enkele respons (2 weken geleden).
Re: acer helpdesk
Nou weet ik ook niet hoe Acer met consumenten omgaat.
Ik zelf ben leverancier en dus heb ik een aparte lijn via waar ik RMA (zoals dat heet) op kan sturen. Ik krijg Acer altijd gelijk aan de lijn en heb mijn eigen nummer zodat ik nooit mijn gegevens hoef te geven.
Het is dus ook gelul dat je leverancier hier niks aan kan doen.
Als hij geen gehoor geeft, en je hebt nog steeds niks gehoord van Acer ben ik anders wel bereid om het ding op te sturen.
Veel success ermee
Newweb
Ik zelf ben leverancier en dus heb ik een aparte lijn via waar ik RMA (zoals dat heet) op kan sturen. Ik krijg Acer altijd gelijk aan de lijn en heb mijn eigen nummer zodat ik nooit mijn gegevens hoef te geven.
Het is dus ook gelul dat je leverancier hier niks aan kan doen.
Als hij geen gehoor geeft, en je hebt nog steeds niks gehoord van Acer ben ik anders wel bereid om het ding op te sturen.
Veel success ermee
Newweb
Re: acer helpdesk
Nee echt helder zijn ze niet bij acer!!
heb op zich geen slechte ervaringen maar ik zocht drivers voor een extensa 355 (heb ik ooit in 98 gekocht) zoch dus drivers voor windows 98 waren niet te vinden... heb acer toen gebeld... werd uitgelachen voor de telefoon... want volgens hun kon op de acer extensa 355 windows 98 niet geinstalleerd worden.......... Ik heb ze uitgenodigd bij mij thuis om te komen kijken dat is inmiddels vijf jaar geleden...
en surprise surprise heb nog steeds die drivers niet (inmiddels probleempje zelf opgelost) en ze zijn ook niet langsgeweest te kijken
heb op zich geen slechte ervaringen maar ik zocht drivers voor een extensa 355 (heb ik ooit in 98 gekocht) zoch dus drivers voor windows 98 waren niet te vinden... heb acer toen gebeld... werd uitgelachen voor de telefoon... want volgens hun kon op de acer extensa 355 windows 98 niet geinstalleerd worden.......... Ik heb ze uitgenodigd bij mij thuis om te komen kijken dat is inmiddels vijf jaar geleden...
en surprise surprise heb nog steeds die drivers niet (inmiddels probleempje zelf opgelost) en ze zijn ook niet langsgeweest te kijken
Re: acer helpdesk
Verbazend hoe weinig berichten er over Acer te vinden zijn wat betreft service etc. Om mij heen van vrienden en klasgenoten hoor ik niks goeds over Acer. Helaas hoor je dit alleen pas wanneer je al een acer notebook hebt gekocht, zoals mij dus.
Mijn verhaal:
Voor een maand of 3 geleden kocht ik een notebook van acer, mooi ding, maar na 2 maand begon er zich een scheur te ontstaan in de behuizing, ik acer opgebeld, en ter reparatie opgestuurd. Mij werd meegedeeld dat dit 10 tot 15 DAGEN zou duren. Echter toen ik na die periode belde waar mijn notebook bleef bleek het om werkdagen te gaan, goed kleine miscommunicatie, kan gebeuren en had ik misschien nog kunnen weten. Maar volgens de beste meneer kon ik hem eerder terugkrijgen, en hij zou een aantekening er van maken. Maar op die datum kreeg ik geen notebook, dus weer gebeld.Ik kreeg weer een ander en die vertelde me dat de 15 werkdagen nog niet om waren. Dat was dus maandag volgens hem (1 maart dus, en 9 februari verstuurd). Echter is het nu dinsdag, en heb nog geen notebook, dus heb net weer gebeld, na 40 min (!!!!!!) in de wacht te hebben gestaan a la 20 cent p/m kreeg ik iemand aan de lijn die het weinig interesseerde dat ik zo lang moest wachten. Er kwam alleen uit 'Daar kan ik niks aan doen'. Ik dus vragen wanneer ik mijn notebook nou terugkrijg, blijkt dus dat dat nog ff kon duren volgens hem! Er stonden nog wachtenden voor mij. Hierop barsstte bij mij de bom. Hij zou wat voor me regelen zei hij en moest WEER even wachten. Na 5 min wachten (hing in totaal al bijna een uur aan de telefoon, dus 10 euro lichter), vertelde hij mij dat hij de notebook een hoge prioriteit had gegeven, en hij hoopte dat ik hem deze week terug zou krijgen, maar dit kon ook volgende week worden. Conclusie: Heb nu 3 maand een notebook, waarvan hij al 1 maand bij acer staat, ik ben ongeveer 20 euro kwijt aan telefoonkosten, 8 euro aan verzendkosten, elke afspraak wordt tot nu toe niet nagekomen, en heb nog steeds geen notebook!!!
Graag wil ik weten of er nog meer mensen zijn die hetzelfde ervaren met Acer, GEEN SERVICE DUS!!
Met groet,
Coen.
Mijn verhaal:
Voor een maand of 3 geleden kocht ik een notebook van acer, mooi ding, maar na 2 maand begon er zich een scheur te ontstaan in de behuizing, ik acer opgebeld, en ter reparatie opgestuurd. Mij werd meegedeeld dat dit 10 tot 15 DAGEN zou duren. Echter toen ik na die periode belde waar mijn notebook bleef bleek het om werkdagen te gaan, goed kleine miscommunicatie, kan gebeuren en had ik misschien nog kunnen weten. Maar volgens de beste meneer kon ik hem eerder terugkrijgen, en hij zou een aantekening er van maken. Maar op die datum kreeg ik geen notebook, dus weer gebeld.Ik kreeg weer een ander en die vertelde me dat de 15 werkdagen nog niet om waren. Dat was dus maandag volgens hem (1 maart dus, en 9 februari verstuurd). Echter is het nu dinsdag, en heb nog geen notebook, dus heb net weer gebeld, na 40 min (!!!!!!) in de wacht te hebben gestaan a la 20 cent p/m kreeg ik iemand aan de lijn die het weinig interesseerde dat ik zo lang moest wachten. Er kwam alleen uit 'Daar kan ik niks aan doen'. Ik dus vragen wanneer ik mijn notebook nou terugkrijg, blijkt dus dat dat nog ff kon duren volgens hem! Er stonden nog wachtenden voor mij. Hierop barsstte bij mij de bom. Hij zou wat voor me regelen zei hij en moest WEER even wachten. Na 5 min wachten (hing in totaal al bijna een uur aan de telefoon, dus 10 euro lichter), vertelde hij mij dat hij de notebook een hoge prioriteit had gegeven, en hij hoopte dat ik hem deze week terug zou krijgen, maar dit kon ook volgende week worden. Conclusie: Heb nu 3 maand een notebook, waarvan hij al 1 maand bij acer staat, ik ben ongeveer 20 euro kwijt aan telefoonkosten, 8 euro aan verzendkosten, elke afspraak wordt tot nu toe niet nagekomen, en heb nog steeds geen notebook!!!
Graag wil ik weten of er nog meer mensen zijn die hetzelfde ervaren met Acer, GEEN SERVICE DUS!!
Met groet,
Coen.
Re: acer helpdesk
aan allemaal,
als je het goed doet is het als volgt.
bij de acer advantage site krijg je bij aankoop van een acer laptop/nootebook een password en code.
www.aceradvantage.com
vul die code in en login.
vul het formulier in druk op zend en je krijgt lina recta een rma nummer
met opstuur adres.
diegene met die scheur? ik heb op het andere forum net uitgelegd dat
dat juist het probleem met a: laptops is en b: de garantie ,want uit ervaring weet ik dat een laptop gauw uit de hand glijdt of stoot!
bewijs maar eens dat die scheur uit zijn eigen ontstaat!!
buiten dat is acer niet slechter dan andere merken met hunn service
en als je kijkt naar kwaliteit /prijsverhouding! staat ie in de top.
waarvan akte,
gr
pechvogel
als je het goed doet is het als volgt.
bij de acer advantage site krijg je bij aankoop van een acer laptop/nootebook een password en code.
www.aceradvantage.com
vul die code in en login.
vul het formulier in druk op zend en je krijgt lina recta een rma nummer
met opstuur adres.
diegene met die scheur? ik heb op het andere forum net uitgelegd dat
dat juist het probleem met a: laptops is en b: de garantie ,want uit ervaring weet ik dat een laptop gauw uit de hand glijdt of stoot!
bewijs maar eens dat die scheur uit zijn eigen ontstaat!!
buiten dat is acer niet slechter dan andere merken met hunn service
en als je kijkt naar kwaliteit /prijsverhouding! staat ie in de top.
waarvan akte,
gr
pechvogel
Re: acer helpdesk
Allereerst, Acer Advantage is een garantiepakket waar je ook flink voor moet betalen, zit er dus NIET STANDAARD BIJ! Punt 2, je hebt mijn bericht kennelijk niet goed gelezen want dat had je kunnen weten dat er met mijn garantie, reparatie etc. niks mis is. Het wordt keurig gerepareerd, en ze vragen nergens naar. Dit is ook niet het probleem.
Waar het mij om gaat zijn de extreem lange wachttijden en afspraken die niet worden nagekomen. Wanneer mij tot 3 keer toe wordt toegezegd dat ik dan en dan mijn notebook terug krijg en ik krijg elke keer weer te horen dat het langer gaat duren, dan wil dat zeggen dat er iets niet goed zit!
Wat betreft het 'laten vallen' van de notebook, dit is in mijn geval absoluut niet zo is. Je zegt dat het makkelijk uit je hand glijdt, maar wanneer iemand een notebook voorzichtig behandelt kan er niet veel gebeuren. In mijn geval ontstond er uit zichzelf een bobbel in de behuizing naast het toetsenbord, dit is overgegaan in de scheurtje.
Nogmaals, Acer repareert netjes binnen garantie, geef ik eerlijk toe, maar je krijgt wel een vette telefoonrekening en ze houden zich niet aan de afspraken van 15 werkdagen hooguit.
gegroet!
Waar het mij om gaat zijn de extreem lange wachttijden en afspraken die niet worden nagekomen. Wanneer mij tot 3 keer toe wordt toegezegd dat ik dan en dan mijn notebook terug krijg en ik krijg elke keer weer te horen dat het langer gaat duren, dan wil dat zeggen dat er iets niet goed zit!
Wat betreft het 'laten vallen' van de notebook, dit is in mijn geval absoluut niet zo is. Je zegt dat het makkelijk uit je hand glijdt, maar wanneer iemand een notebook voorzichtig behandelt kan er niet veel gebeuren. In mijn geval ontstond er uit zichzelf een bobbel in de behuizing naast het toetsenbord, dit is overgegaan in de scheurtje.
Nogmaals, Acer repareert netjes binnen garantie, geef ik eerlijk toe, maar je krijgt wel een vette telefoonrekening en ze houden zich niet aan de afspraken van 15 werkdagen hooguit.
gegroet!
Re: acer helpdesk
Betalen voor service tel ??
NIET DOEN EN BEL DAN 0800-0158
iK HOOP DAT HET NOG LANG GOED GAAT bij acer DIT KOST NIETS EN LEG JE PROBLEEM KORT UIT DAN WORD JE DOORVERBONDEN MAT DE SERVICE DESK OP HUN KOSTEN
Alleen jammer dat het weer erg lang gaat duren maar het kost je geen euro's,
NIET DOEN EN BEL DAN 0800-0158
iK HOOP DAT HET NOG LANG GOED GAAT bij acer DIT KOST NIETS EN LEG JE PROBLEEM KORT UIT DAN WORD JE DOORVERBONDEN MAT DE SERVICE DESK OP HUN KOSTEN
Alleen jammer dat het weer erg lang gaat duren maar het kost je geen euro's,
Re: acer helpdesk
Euhm... helaas! Deze kosten worden WEL in rekening gebracht, ze verbinden je alleen door, maar je betaalt wel de kosten!! Hou daar dus rekening mee!
Succes!
Btw, notebook is weer kapot geweest, zelfde probleem, weer een scheur. Hebben ze dit keer opgehaald, en zou binnen 5 dagen terug zijn. Goed, 3 dagen later is hij daar verstuurd. Maar de DHL had een fout gemaakt, is naar duitsland gestuurd. Ja.. misschien ligt het wel aan mij, en ligt er een vloek op dat ding! In ieder geval heb ik hem weer terug en is het wachten op het moment dat er weer spontaan een scheur in komt!
Succes!
Btw, notebook is weer kapot geweest, zelfde probleem, weer een scheur. Hebben ze dit keer opgehaald, en zou binnen 5 dagen terug zijn. Goed, 3 dagen later is hij daar verstuurd. Maar de DHL had een fout gemaakt, is naar duitsland gestuurd. Ja.. misschien ligt het wel aan mij, en ligt er een vloek op dat ding! In ieder geval heb ik hem weer terug en is het wachten op het moment dat er weer spontaan een scheur in komt!