LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Acer laptop al 7 weken weg.
-
Acer laptop al 7 weken weg.
Ik heb een probleem met m'n Acer laptop 7520G. Het beeldscherm wou niet meer aan.
Ik heb hem net voor m'n vakantie naar Bcc gebracht. Na de vakantie ongeveer 5 weken nadat ik hem had ingeleverd gebelt. Er was nog niks bekend. Ik in week 6 bellen en uiteindelijk hadden ze iemand van Acer gebelt en ze zeiden dat m'n laptop pas 2 weken bij acer was. Terwijl ik hem al 6 weken geleden gebracht had bij de BCC.
Uiteindelijk vandaag weer gebelt (Week 7) bleek er een scheur in het beeldscherm te zitten. Ik heb hem naar de Bcc gebracht zonder een scheur. Ik zou nu komende week door Acer gebelt worden hoe de scheur in het scherm van m'n laptop was gekomen. Daarna zou het product nog gerepareerd moeten worden. Ik heb de laptop komende week op school nodig. Wat kan ik hier nog aan doen? Hoelang moet ik maximaal wachten tot dat ik een vervangend product kan eisen?
Ik heb hem net voor m'n vakantie naar Bcc gebracht. Na de vakantie ongeveer 5 weken nadat ik hem had ingeleverd gebelt. Er was nog niks bekend. Ik in week 6 bellen en uiteindelijk hadden ze iemand van Acer gebelt en ze zeiden dat m'n laptop pas 2 weken bij acer was. Terwijl ik hem al 6 weken geleden gebracht had bij de BCC.
Uiteindelijk vandaag weer gebelt (Week 7) bleek er een scheur in het beeldscherm te zitten. Ik heb hem naar de Bcc gebracht zonder een scheur. Ik zou nu komende week door Acer gebelt worden hoe de scheur in het scherm van m'n laptop was gekomen. Daarna zou het product nog gerepareerd moeten worden. Ik heb de laptop komende week op school nodig. Wat kan ik hier nog aan doen? Hoelang moet ik maximaal wachten tot dat ik een vervangend product kan eisen?
Laatst gewijzigd door MichelSpeedy op 20 aug 2010 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Acer laptop al 7 weken weg.
Dat moet je mij eens nader verklaren!
Ik heb hem net voor m'n vakantie naar Bcc gebracht
Terwijl ik hem al 6 weken geleden gebracht had bij acer.
Als dit klopt, heeft BCC de laptop vastgehouden en pas 2 weken geleden opgestuurd!en ze zeiden dat m'n laptop pas 2 weken bij acer was
-
Ja, daarom vond ik het ook al vreemd. En anders kan het natuurlijk zijn dat er met de post iets mis is gegaan en vandaar misschien ook de scheur in het scherm.
Dus even bij BCC aan de bel trekken!MichelSpeedy schreef:Ja, daarom vond ik het ook al vreemd. En anders kan het natuurlijk zijn dat er met de post iets mis is gegaan en vandaar misschien ook de scheur in het scherm.
-
Uiteindelijk een hele goede service van BCC want ik heb een nieuwe gekregen
Daarom voor mij nooit ACER-spul.
Te veel negatieve beoordelingen, bij ALLES wat ze maken en later niet goed repareren of helemaal niet repareren.
De winkelier mag dan weer alles oplossen, wel goed van BCC trouwens. Daar kom ik toch nog ook nog wel regelmatig ondanks een Mediamarkt "om de hoek".
Pluim voor BCC.
Te veel negatieve beoordelingen, bij ALLES wat ze maken en later niet goed repareren of helemaal niet repareren.
De winkelier mag dan weer alles oplossen, wel goed van BCC trouwens. Daar kom ik toch nog ook nog wel regelmatig ondanks een Mediamarkt "om de hoek".
Pluim voor BCC.
7 weken geleden mijn Acer laptop naar mijn computermannetje gebracht, hij heeft hem naar Duitsland (dus ik vermoed de Acer reparatiecentrum in Deutschland) gestuurd. Hij ligt daar al 6 weken, en ik ben nu 3 weken bezig met mijn kunstacademie opleiding en heb mijn laptop echt nodig! Mijn mannetje heeft al gebeld, maar blijkbaar geen resultaat want ik heb niks van hem gehoord.
Is dit normaal?
Is dit normaal?
Hihi, standaard. Naar het schijnt...
Voor alle duidelijkheid:
Doordat steeds meer winkeliers zelf totaal NIETS meer aan reparaties doen en alles gelijk als een kip zonder kop naar de fabrikanten sturen, worden de reparatietermijnen bij de fabrikanten veel langer.
Alles moet steeds goedkoper en de winkelieren flikkeren de monteurs en mensen met kennis de straat op, omdat die mensen veel te duur zijn.
En reparaties die eerst altijd door de winkelieren zelf gedaan werden, worden nu door die winkelieren op het bord gedonderd van de fabrikanten.
Logisch dat de reparatietermijnen van 5 jaar geleden van een paar dagen naar nu 6 tot 8 weken gestegen zijn.
Het is gewoon nummertje trekken.
Doordat steeds meer winkeliers zelf totaal NIETS meer aan reparaties doen en alles gelijk als een kip zonder kop naar de fabrikanten sturen, worden de reparatietermijnen bij de fabrikanten veel langer.
Alles moet steeds goedkoper en de winkelieren flikkeren de monteurs en mensen met kennis de straat op, omdat die mensen veel te duur zijn.
En reparaties die eerst altijd door de winkelieren zelf gedaan werden, worden nu door die winkelieren op het bord gedonderd van de fabrikanten.
Logisch dat de reparatietermijnen van 5 jaar geleden van een paar dagen naar nu 6 tot 8 weken gestegen zijn.
BBCS schreef:Voor alle duidelijkheid:
Dit verhaal klopt helemaal.
Geduld is een schone zaak!
Koop een auto> wachttijd
Koop meubelen> wachttijd
En ga meer zo door.
scheh02 schreef:Daarom voor mij nooit ACER-spul.
Pluim voor BCC.
En je denkt echt, dat de nieuwe laptop van BCC gesponsord is?
Neen, deze heeft BCC weer bij Acer kunnen claimen.
Vijf jaar geleden moesten klanten al weken wachten:BBCS schreef: Logisch dat de reparatietermijnen van 5 jaar geleden van een paar dagen naar nu 6 tot 8 weken gestegen zijn.
bericht van 26/12/2005
Onze Acer is reeds weg van 24 aug. ja je leest dit goed, 24 aug en het is nu 26 dec. En de hestelling zelf zou maar 5 dagen duren!!!! Proficiat aan de hersteldienst ! Hebben een nieuwe laptop moeten kopen maar natuurlijk geen Acer meer. Ik denk dat ze hem niet meer weten liggen of aan iemand anders gegeven hebben. Dit kan toch niet meer.
dit is een link
berend12 schreef:Vijf jaar geleden moesten klanten al weken wachten:BBCS schreef: Logisch dat de reparatietermijnen van 5 jaar geleden van een paar dagen naar nu 6 tot 8 weken gestegen zijn.
bericht van 26/12/2005
Onze Acer is reeds weg van 24 aug. ja je leest dit goed, 24 aug en het is nu 26 dec. En de hestelling zelf zou maar 5 dagen duren!!!! Proficiat aan de hersteldienst ! Hebben een nieuwe laptop moeten kopen maar natuurlijk geen Acer meer. Ik denk dat ze hem niet meer weten liggen of aan iemand anders gegeven hebben. Dit kan toch niet meer.
dit is een link
Wat een onzin verhaal.
Dan kijk eens hier, of dit dan beter is.
Zo kan je bij ieder merk een opmerking plaatsen!
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=37545
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=77150
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 37&t=81928
BBCS beweert dat de tijden zijn opgelopen. Het blijkt dat dat niet helemaal klopt.
Overigens vraag ik mij af waarom de laptops naar Duitsland gaan en niet naar Den Bosch.
Vreemd dat jij er andere merken bij gaat halen, het gaat over Acer.
dit is een link
Overigens vraag ik mij af waarom de laptops naar Duitsland gaan en niet naar Den Bosch.
dit is een link
De tijden zijn inderdaad opgelopen.
Een harde schijf van Western Digital was in het verleden in 5 dagen terug, nu 4 weken.
Bij Acer was het eerst binnen 10 dagen, nu toch 3 tot 4 weken.
Mijn bron is geen enkele website, maar pure eigen ervaring.
By-the-way: waarom moet het hier altijd bewezen worden met een bron???
Telt de eigen ervaringen niet meer mee?
Steeds vaker krijg ik hier op het forum te horen wat mijn bron is en eigen ervaring wordt niet serieus genomen.
Ik moest het toch even kwijt.
Een harde schijf van Western Digital was in het verleden in 5 dagen terug, nu 4 weken.
Bij Acer was het eerst binnen 10 dagen, nu toch 3 tot 4 weken.
Mijn bron is geen enkele website, maar pure eigen ervaring.
By-the-way: waarom moet het hier altijd bewezen worden met een bron???
Telt de eigen ervaringen niet meer mee?
Steeds vaker krijg ik hier op het forum te horen wat mijn bron is en eigen ervaring wordt niet serieus genomen.
Ik moest het toch even kwijt.
Klopt, het gaat over een Acer,en over een wachttijd van 7 weken, maar ook andere merken hebben wachttijden.berend12 schreef:BBCS beweert dat de tijden zijn opgelopen. Het blijkt dat dat niet helemaal klopt.
dit is een link
Dat de reparatie in Duitsland wordt uitgevoerd, heeft misschien met interne zaken te doen, en ik vraag mij af,wat er daarmee mis is.
Als klant is het mij egaal, waar het product wordt gerepareerd, als het daarna werkt.
Dat de producten van Acer in Duitsland gerepareerd worden, heeft puur te maken dat er voor Europa maar één centrale reparatiecentrum is.
Voor de fabrikant een zeer goede zet.
Ook Dell heeft een centrale reparatiecentrum in Duitsland.
En voor de fabrikanten is het nu eenmaal praktischer en goedkoper om dat in Europa vanuit een centrale punt te doen.
Zelf heb ik in het verleden bij een reparatiecentrum gewerkt van Digital.
En die kregen ook alle producten vanuit Europa.
Voor de fabrikant een zeer goede zet.
Ook Dell heeft een centrale reparatiecentrum in Duitsland.
De klant heeft totaal niets te maken en te bepalen waar het product gerepareerd wordt. Als het maar goed gedaan wordt.Als klant is het mij egaal, waar het product wordt gerepareerd, als het daarna werkt.
En voor de fabrikanten is het nu eenmaal praktischer en goedkoper om dat in Europa vanuit een centrale punt te doen.
Zelf heb ik in het verleden bij een reparatiecentrum gewerkt van Digital.
En die kregen ook alle producten vanuit Europa.
-
Hallo...
Ik heb dus ook een computer van Acer... die was binnen 8 mnd al kapot.
Ik heb garantie er toen bijgekocht. Ze komen je laptop dan thuis ophalen en brengen hem gemaakt binnen 10 dagen weer terug.
Dat was dus 14 juni.
Het is nu 4 okt ...heb voor de 5de keer gebeld....ben 4x 20 minuten in de wacht gehouden en nog geen steek verder...Oja ...ze waren de laptop wel kwijt en hoe dat gebeurd was....daar hadden ze geen idee van.
Nu hebben ze me aangeboden na 5 x bellen !!!! dat ik een vervangend apparaat krijg. Nee....geen nieuwe een vervangend apparaat.
Ik neem daar geen genoegen mee....hun zijn mijn laptop kwijt geraakt,,,dus ik wil een nieuwe ...ik kom werkelijk geen stap verder.....
Weet iemand wat ik kan doen ???
Groetje Anita
Ik heb dus ook een computer van Acer... die was binnen 8 mnd al kapot.
Ik heb garantie er toen bijgekocht. Ze komen je laptop dan thuis ophalen en brengen hem gemaakt binnen 10 dagen weer terug.
Dat was dus 14 juni.
Het is nu 4 okt ...heb voor de 5de keer gebeld....ben 4x 20 minuten in de wacht gehouden en nog geen steek verder...Oja ...ze waren de laptop wel kwijt en hoe dat gebeurd was....daar hadden ze geen idee van.
Nu hebben ze me aangeboden na 5 x bellen !!!! dat ik een vervangend apparaat krijg. Nee....geen nieuwe een vervangend apparaat.
Ik neem daar geen genoegen mee....hun zijn mijn laptop kwijt geraakt,,,dus ik wil een nieuwe ...ik kom werkelijk geen stap verder.....
Weet iemand wat ik kan doen ???
Groetje Anita