| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Acer Laptop binnen garantie
-
Tim Ligtvoet
Acer Laptop binnen garantie
NVM
Laatst gewijzigd door Tim Ligtvoet op 07 aug 2010 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Tim Ligtvoet
Re: Acer Laptop binnen garantie
Tevens heb ik op werk collega's die dezelfde problemen hebben kwa overhitting van Acer laptop's.
Ligt dus niet aan mijn glas water, maar aan de buiten / binnen temperatuur...
Ligt dus niet aan mijn glas water, maar aan de buiten / binnen temperatuur...
Waaraan het ligt ligt het maar dit is duidelijk een geval van (bewezen , je geeft het immers zelf toe ) waterschade en dan is de garantie weg! Dat de laptop nog een hele tijd goed heeft gewerkt is mooi meegenomen maar zegt totaal niets over de eventuele eerder aangerichte schade. Je krijgt namelijk langzaam maar zeker roestvorming in het apparaat en dat kan wel degelijk de oorzaak zijn. Maar in dit geval is de garantie gewoon over en uit hoe vervelend dat natuurlijk ook is.
-
Tim Ligtvoet
NVM
Laatst gewijzigd door Tim Ligtvoet op 07 aug 2010 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoeft echt niet altijd zo te zijn hoor. De afgelopen 2 jaar heb ik hier een Acer 7520 17'inch laptop op mijn buro gehad met een AMD Dual Core 1.9 Ghz processor en deze heeft zeer veel aangestaan en is nooit kapot gegaan. Ook nu nog draait hij foutloos bij 1 van mijn kleinkids. Dus het kan ook anders. Water is voor electronica echter funest en daarom is het logisch dat na een glas water erover heen de garantie vervalt.