Hallo,
Ik post hier nu een bericht omdat ik het helemaal zat ben met het gedoe met mijn laptop. Ik heb momenteel een Acer Aspire 7745G waar ik tevreden over ben. Vanaf het begin had ik echter bij het opstarten soms geen beeld, dit is steeds erger geworden en toen het beeld strepen begon te vertonen ben ik teruggegaan naar de MediaMarkt. Daar is hij voor de 2e keer gerepareerd binnen 6 maanden tijd. De eerste keer was een software probleem en is dus bij de mediamarkt afgehandeld, de tweede keer werd hij naar Acer doorgestuurd.
Ik kreeg hem terug maar wel vól met krassen! Die er zeker niet opzaten, aangezien ik er ongeloofelijk zuinig mee doe (heb er heel hard voor moeten werken dus vandaar). Een medewerker van de mediamarkt steunde mij en zei dat er inderdaad géén krassen opzaten. Hij is teruggestuurd naar Acer. Daar houden ze hem drie weken en sturen hem doodleuk terug met de boodschap 'hebben wij niet gedaan'.
Omdat ik het helemaal gehad heb met dat gedoe omtrent reparatie en alles zat ik er even helemaal doorheen. Ik heb toen een schadevergoeding van 100 euro geaccepteerd voor de krassen (wat kon ik anders doen? terug laten sturen en wederom vol krassen terugkrijgen?). Daar heb ik me nu bij neer gelegd, maar waar ik nu helemaal woest om ben is dat ze doodleuk op internet hebben gezeten op mijn laptop! Terwijl dit helemaal niet nodig is geweest! (er moest immers alleen aan de buitenkant iets aan gedaan worden.. daar kon de laptop toch voor uitblijven?). En daarnaast hebben ze ook nog eens mijn wachtwoord eraf gehaald.. wat ik ook belachelijk vind.
Ik heb geprobeerd om de klantenservice te bellen maar die nemen niet op (alleen op maandag tot en met vrijdag) en ik ben van plan om een klachtenbrief te sturen. Maar ik schiet er waarschijnlijk niet mee op. Wat kan ik doen?
EDIT: Ze hebben tevens CCleaner van mijn computer afgegooid.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ACER laptop reparatie
Re: ACER laptop reparatie
Dus je wil een klacht indienen, omdat de service jou laptop aangezet en op internet geweest is,of begrijp ik het verkeerd.Ik heb geprobeerd om de klantenservice te bellen maar die nemen niet op (alleen op maandag tot en met vrijdag) en ik ben van plan om een klachtenbrief te sturen. Maar ik schiet er waarschijnlijk niet mee op. Wat kan ik doen?
EDIT: Ze hebben tevens CCleaner van mijn computer afgegooid.
CC cleaner is gratis down te loaden.
Re: ACER laptop reparatie
Dat weet ik, maar ze hebben dus dingen verwijderd. Plus, ze hebben mijn wachtwoord verwijderd. Is dat nodig?hobby1 schreef:Dus je wil een klacht indienen, omdat de service jou laptop aangezet en op internet geweest is,of begrijp ik het verkeerd.Ik heb geprobeerd om de klantenservice te bellen maar die nemen niet op (alleen op maandag tot en met vrijdag) en ik ben van plan om een klachtenbrief te sturen. Maar ik schiet er waarschijnlijk niet mee op. Wat kan ik doen?
EDIT: Ze hebben tevens CCleaner van mijn computer afgegooid.
CC cleaner is gratis down te loaden.
Re: ACER laptop reparatie
niet nodig nee, maar die weet je zelf toch nog wel?Dat weet ik, maar ze hebben dus dingen verwijderd. Plus, ze hebben mijn wachtwoord verwijderd. Is dat nodig
Re: ACER laptop reparatie
Zonder WW kunnen zij de computer niet starten, dus verwijderd.Rilyera schreef:
Dat weet ik, maar ze hebben dus dingen verwijderd. Plus, ze hebben mijn wachtwoord verwijderd. Is dat nodig?
Nieuw WW is snel weer opgezet.
Maar blijkbaar wil je nog eens een vergoeding hebben.
Re: ACER laptop reparatie
Nee niet echt. Als ik een schadevergoeding wilde hebben had ik erbij gezet of dat mogelijk was. Het spijt me zeer, maar trek geen voorbarige conclusies. Je zit er namelijk helemaal naast.hobby1 schreef:Zonder WW kunnen zij de computer niet starten, dus verwijderd.Rilyera schreef:
Dat weet ik, maar ze hebben dus dingen verwijderd. Plus, ze hebben mijn wachtwoord verwijderd. Is dat nodig?
Nieuw WW is snel weer opgezet.
Maar blijkbaar wil je nog eens een vergoeding hebben.
Ik wil gewoon een klacht indienen over de manier waarop gehandeld is en Acer laten weten dat dit gewoon niet kan. Maar aangezien het mijn woord tegen dat van een groot bedrijf is, wilde ik hier vragen waar ik sta, wat ik kan doen.
Het heeft totaal niet met geld te maken.
Re: ACER laptop reparatie
Om een klacht in te dienen, hoef je toch geen topic te openen.Maar aangezien het mijn woord tegen dat van een groot bedrijf is, wilde ik hier vragen waar ik sta, wat ik kan doen.
Je schrijft aan het desbetreffende bedrijf, dat je met de service niet tevreden bent, en wacht af, wat je voor een antwoord krijgt.