LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Acer/MentorMedia Windows7 upgrade: niet ontvangen!

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
GhisG

Acer/MentorMedia Windows7 upgrade: niet ontvangen!

Ongelezen bericht door GhisG »

4 November jl. heb ik (na het aanschaffen van een Acer Aspire Timeline) een 'gratis' Windows7 upgrade bestelt á 24,95. Ik heb ervoor gekozen te betalen via telegrafisch transfer, ik neem aan een bankoverschrijving. De betalingsgegevens van MentorMedia Singapore (de leverancier) zouden spoedig naar mij gemailt worden. Natuurlijk geldt: geen betaling is geen upgrade.

We zijn nu een maand verder, en ik heb de betalingsgegevens nog steeds niet. Als MentorMedia een legitiem bedrijf is snap ik sowieso niet waarom hun rekeningnr. niet op de site te vinden is. De Acer klantenservice kan hier schijnbaar niets aan doen, en heeft mij intussen al 2x belooft dat het er binnen een week zou zijn, echter zonder resultaat.
Ik heb na de automatische bestellings-bevestiging op 4 november niets meer gehoord van Acer/Mentor Media.

Ik heb mijn upgrade niet, krijg het alleen als ik betaal, heb de bankrekening niet en krijg geen antwoord op mijn vragen bij Acer/Mentor Media klantenservice. Tot wie moet ik mij wenden, en wordt er überhaupt wel wat gedaan met mijn bestelling? Ik wil nu eindelijk eens mijn nieuwe laptop in gebruik nemen.

Ik hoor het graag als meerdere mensen dit probleem hebben.

stofzuigertje

Re: Acer/MentorMedia Windows7 upgrade: niet ontvangen!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

1 Heeft U juiste mail adres opgegeven, 1 foutje en je kreeg nooit iets....

2 Leen een credit card en dat gaat sneller en foutlozer.
U betaalde deze persoon gewoon contant en hij vulde dan zijn gegevens in.

3 Het is per PC merk wisselend hoe de voorwaarden zijn dus niet overal hetzelfde en bij bepaalde merken kan je zonder credit card niet eens upgraden!

Gesloten