LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Activeringscode Bridge in een flits werkt niet

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Sloeper

Activeringscode Bridge in een flits werkt niet

Ongelezen bericht door Sloeper »

Ongeveer twee jaar geleden heb ik de cursus " Bridge in een flits " no. 1 en 2 op cd rom aangeschaft voor 2x € 29,95
In de licentie voorwaarden staat o.a. vermeld: "De licentie verleent u tevens het recht om de software nog tweemaal (2) te installeren op huidige of toekomstige eigen computersystemen. U kunt het product dus in totaal op drie (3) verschillende computers installeren." Dat is gebeurd op mijn pc, laptop en de laptop van mijn echtgenote. Nu mijn kwestie. Deze week heb ik een nieuwe computer en laptop gekocht. Toen ik de cd roms van de cursus op de nieuwe pc en laptop wilde installeren, kreeg ik de melding: "De registratiecode kan niet meer voor nieuwe installaties gebruikt worden".

Ik heb per mail direct contact gezocht met de helpdesk [mailadres verwijderd] en er werd gereageerd door [mailadres verwijderd]
Tot mijn stomme verbazing kreeg ik uiteindelijk het bericht: "Ik kan u verder niet helpen. Wij hebben zeer ruime licentievoorwaarden en wijken daar derhalve maar zelden van af."
Met andere woorden koop maar weer opnieuw 2 nieuwe cursussen. Ik vind het onverteerbaar dat ik nu weer € 60,= uit moet geven omdat ik een nieuwe computer heb aangeschaft. Mijn vraag is kan ik hier nog iets aan doen? En, mag dit wel? Ik heb tot 4x toe een mail verstuurd met daarin verzoeken, maar niets helpt.

Kan iemand mij verder helpen?

Bijlagen
Bridge in een flits no.1.png
Bridge in een flits no.1.png (138.06 KiB) Nog niet gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Laatst gewijzigd door Radar op 11 dec 2015 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Mailadres verwijderd

Veldt01

Re: Activeringscode Bridge in een flits werkt niet

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Geen idee hoeveel moeite u nog wenst te gaan doen voor de 30 Euro (voor een cursus met de naam filts die nu toch wel doorlopen zou moeten zijn, zelfs door de langzaamste cursist).
Het bedrijf heeft precies geleverd wat ze hebben beloofd, dus een installatie op drie verschillende pc's en dat u besluit om twee nieuwe pc's aan te schaffen is uw zaak en kan niet het probleem van de leverancier worden (die anders over tien jaar nog steeds te maken zou hebben met dit soort vragen).
Laatst gewijzigd door Veldt01 op 12 dec 2015 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.

crazyme

Re: Activeringscode Bridge in een flits werkt niet

Ongelezen bericht door crazyme »

U heeft drie computers waar de software opstaat. Lijkt mij voldoende om de cursus te volgen.

Gesloten