LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ah computer

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
J van Houten

ah computer

Ongelezen bericht door J van Houten »

Graag informatie over dit onderwerp, uitzending gemist

Joris

Re: ah computer

Ongelezen bericht door Joris »

halllooo, ze zijn hier niet je persoonlijke bediende, als je informatie wilt had je maar moeten kijken

rodekruis

Ongelezen bericht door rodekruis »

ik heb eens een vraag moet je eigelijk nog wel een computer kopen als ik dit gezeur zo eens lees is geen een merk goed nou dat vindt ik vreemd ik heb eerst packerd bell gehad daar heb ik drie jaar mee gedaan maar toen heb ik een andere gekocht want ik vondt hem te langzaam em ik kon er geen drie dee spellen mee doen
nou ik heb ik al twee jaar hp door mijn eigen schuld heb ik nou wta problemen door een persoon is er een verkeerd programmain gezet en de schijf is op gedeeld maar ik laat hem op knappen en dan is hij helemaal er zijn miljoenen computers en laptops ik heb veel kennissen die hebben nooit problemen er heeft zelfs iemand een computer tweede voor dertig euro gekocht in belgie die heeft ook geen problemen licht niet aan jullie dat jullie het leuk vinden om mensen en bedrijven af te kraken hp packerd bell dell compaq en aldie en zo zijn allemaal slecht volgens jullie ruim dan je computer op en ga heel de op je luien reet liggen maar er worden steeds door jullie geklaagd stop er mee want nou is megapool verjiet en morgen zeker modern stop eens met klagen

hertoge

Ongelezen bericht door hertoge »

och tja tis maar wat je met een pjoeter wilt doen he.... Overigens een pc zonder internet verbinding scheelt ook een hoop problemen in 90% van de Nederlandse huishoudens

En ja ik heb ook problemen met mijn pc maar die los ik zelf wel weer op als ik daar tijd en zin aan heb. Heb ik dat niet dan pak ik gewoon een andere pc, staat er altijd nog wel ergens 1 ongebruikt. :idea:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Maakt niet uit welke computer je koopt, allemaal hebben ze een toetsenbord waar punten en comma's op zitten.

Gast

geen beeldscherm?
maar tip voor allen bedenk eens wat je er allemaal mee wilt doen
en kijk dan eens wat je nodig hebt.
Die computers bij Aldi, AH ed zijn niet duur maar voor de meeste thuiscomputeraars veel te zwaar
Dan kan je voor minder geld ook wel een computer kopen van een bekent merk

Krell

Ongelezen bericht door Krell »

Nee...

Elke auto heeft een chassis, carroserie, stuur en vier wielen en het komt voor uit.

Ben zelf ook zo stom geweest om Krell audio te kopen in plaats van JVC, het verschil hoor je toch niet :shock:

Gast

Geplaatst op 06 May 2004 00:31 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Maakt niet uit welke computer je koopt, allemaal hebben ze een toetsenbord waar punten en comma's op zitten.
Maar ook een "Shift- en Entertoets".
Daar kun je af en toe een hoofdletter mee typen en een nieuwe alinea mee beginnen. :wink:

Gesloten