LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Angel PC te Driel
Angel PC te Driel
Is iemand bekend met dit Angel PC uit Driel ?
Ik heb ze een aantal artikelen op factuur geleverd en nu komen ze met smoesjes dat het geld is overgemaakt maar dat de boekhouder het verkeerde nummer heeft ingetikt tijdens internetbankieren.
Het is een eenmanszaak uit Driel en staat bij de KvK ingeschreven maar op alle mobiele en vaste nummers zijn ze niet meer bereikbaar....
Graag jullie eventuele ervaringen met dit bedrijf
Ik heb ze een aantal artikelen op factuur geleverd en nu komen ze met smoesjes dat het geld is overgemaakt maar dat de boekhouder het verkeerde nummer heeft ingetikt tijdens internetbankieren.
Het is een eenmanszaak uit Driel en staat bij de KvK ingeschreven maar op alle mobiele en vaste nummers zijn ze niet meer bereikbaar....
Graag jullie eventuele ervaringen met dit bedrijf
Re: Angel PC te Driel
Het is gebruikers niet toegestaan bijdragen of topics op het forum te plaatsen die niet met een consumentenkwestie of -dienstverlening te maken hebben.
ik heb goede ervaringen met dit bedrijf niks geen last mee
Waarom is dit geen consumentenkwestie?TheLD schreef:Het is gebruikers niet toegestaan bijdragen of topics op het forum te plaatsen die niet met een consumentenkwestie of -dienstverlening te maken hebben.
Driel welk Driel
Je hebt Velddriel,
Maasdriel,
Kerkdriel,
Hoenzadriel.
En deze plaatsen staan allemaal als Driel bekent
Je hebt Velddriel,
Maasdriel,
Kerkdriel,
Hoenzadriel.
En deze plaatsen staan allemaal als Driel bekent
Website bestaat nog, maar niet meer werkend!
Data`s zijn al van november 2009!
Data`s zijn al van november 2009!
@rolleman; over welke ervaringen heb je het dan ? Heb je iets geleverd aan ze of heb je een dienst van ze afgenomen ?
@snepke; gewoon de plaats Driel. (postcode 6665)
@tennis; bedankt voor je informatie, ik hoop dat er meer mensen zijn met ervaringen over dit bedrijf.
@snepke; gewoon de plaats Driel. (postcode 6665)
@tennis; bedankt voor je informatie, ik hoop dat er meer mensen zijn met ervaringen over dit bedrijf.
Omdat de TS een leverancier is in dit geval.Waarom is dit geen consumentenkwestie?
Is het nog goed gekomen uiteindelijk?
Nee, het is nog niet goed gekomen.
Binnenkort is de rechtzaak, waarna de deurwaarder beslag zal leggen.
We komen er uiteindelijk wel, maar het kost meer tijd/geld/moeite.
Binnenkort is de rechtzaak, waarna de deurwaarder beslag zal leggen.
We komen er uiteindelijk wel, maar het kost meer tijd/geld/moeite.
Wij zitten in hetzelfde schuitje. Voor meer dan 1000 euro het schip in. Vandaag is het naar de deurwaarder gegaan.
Ze betalen de eerste leveringen en wanneer het vertrouwen is gewonnen dan betalen ze niet meer. Bij een collega in een andere woonplaats is hetzelfde overkomen met Angel PC.
Ze betalen de eerste leveringen en wanneer het vertrouwen is gewonnen dan betalen ze niet meer. Bij een collega in een andere woonplaats is hetzelfde overkomen met Angel PC.
Beste detailist,
Wellicht kunnen we even contact houden met elkaar ?
Ik ben inmiddels ook bezig met een rechtzaak, zoals gezegd, en wellicht kunnen de krachten bundelen.
Inmiddels heb ik ook gesproken met de internet-leverancier, deze zet de site nu op 'zwart' zodat er niet meer mensen gedupeerd kunnen worden, de rekening voor de website was ook niet betaald.
Wellicht kunnen we even contact houden met elkaar ?
Ik ben inmiddels ook bezig met een rechtzaak, zoals gezegd, en wellicht kunnen de krachten bundelen.
Inmiddels heb ik ook gesproken met de internet-leverancier, deze zet de site nu op 'zwart' zodat er niet meer mensen gedupeerd kunnen worden, de rekening voor de website was ook niet betaald.
Lijkt me goed om contact te houden. Ben ook erg benieuwd wat de rechtzaak opleverd. Volgens onze gerechtsdeurwaarder valt van een kale kip niks te plukken. Als we met enkele schuldeisers zijn kunnen we wel zijn faillisement aan vragen.
Stuur me een privebericht om e.e.a. te bespreken.
Stuur me een privebericht om e.e.a. te bespreken.
-
Bij een failliet zal van die kale kip nog minder te plukken zijn: als ze bij toeval n.l. ook nog een belastingschuld hebben is die altijd preferent.
Mee eens, maar het feit dat hij failliet zal worden verklaard doet mij al een groot genoegen.
Dit soort mensen maken de ondernemers in Nederland kapot en verpesten het voor de rest.
Dit soort mensen maken de ondernemers in Nederland kapot en verpesten het voor de rest.
-
Ben ik met u eens. Soms kan deze vorm van "wraak" nog enige voldoening geven.
Aan de andere kant bestaat soms de kans dat men in dit soort gevallen een kettingreactie wordt verkregen van financiele ellende en dat de slachtoffers wel goed willende mensen zijn; dat gun ik niemand.
Aan de andere kant bestaat soms de kans dat men in dit soort gevallen een kettingreactie wordt verkregen van financiele ellende en dat de slachtoffers wel goed willende mensen zijn; dat gun ik niemand.
Indien je serieus met je bedrijf bezig bent ga je in overleg met je leveranciers indien het e.e.a. niet of niet op tijd betaald kan worden.L.Rozenwater schreef:Ben ik met u eens. Soms kan deze vorm van "wraak" nog enige voldoening geven.
Zo ga je niet met je leveranciers om. Dit is keihard liegen, betalingsherinnering negeren om vervolgens alle communicatie maar te verbreken.
Als ik deze werkwijze zo bekijk, lijkt me de kans op een kettingreactie niet echt relevant.
Gewoon KEIHARD aanpakken, dan maar failliet.
Suc6.
@ L. Rozenwater; Inmiddels heb ik wederom met de meneer in kwestie gesproken en het is overduidelijk dat het om oplichting gaat, hij besteld op zijn eigen naam spullen, blijkt een uitkering te hebben en geen bezittingen (alles staat op naam van zijn vriendin), dat zijn mensen die in de regel gewoon de boel oplichten. Daarnaast heeft hij dameskleding op rekening gekocht (ter info; hij heeft een computerreparatie bedrijf) en ook hier wordt er niet betaald, helaas kan je geen veren plukken van een kikker, en de wet beschermt deze mensen.... Maar goed, de schuld blijft staan, dus dat wordt iedere maand herinneren.
@ mmichel; Helemaal mee eens, dit is gewoon een oplichter !!
@ mmichel; Helemaal mee eens, dit is gewoon een oplichter !!
ja geen goede reclame voor een bedrijf,beste is gewoon alles contant,ook als bedrijf, des te minder zorgen.
De webhosting heeft degene ook niet betaald:)
Jedre in welke branche zit je?.
Computergroothandel?.
De webhosting heeft degene ook niet betaald:)
Jedre in welke branche zit je?.
Computergroothandel?.
Het is een bewuste oplichter. Bij een collega zo'n 20 km verderop, die in dezelfde branche als wij zitten, heeft ie hetzelfde geflikt.
Het is echt handig dat iedereen zich meldt bij een Gerechtsdeurwaarder. De schuld blijft sowieso 20 jaar verhaalbaar.
Contant betalen werkt helaas niet met bedrijven onderling, alles is op rekening. Wel gaan we nu iedere nieuwe klant googelen. Als de persoon al bekend staat als een wanbetaler komt dit naar voren.
Misschien handig om met een aantal personen een programma als opgelicht aan te schrijven? Als we geen actie ondernemen blijft de heer Van de Pol mensen duperen.
@ L. Rozenwater: de heer Van der Pol is niet het slachtoffer. Dat zijn wij. Het is al overleven met de slechte economie. Als je dan ook nog eens bewust opgelicht wordt voor € 1.100,- dan komt zo'n klap hard aan!
Ik heb wel gelezen op de site van Tros Opgelicht dat het wel helpt om aangifte te doen. Dit gaan we dan maar doen.
Het is echt handig dat iedereen zich meldt bij een Gerechtsdeurwaarder. De schuld blijft sowieso 20 jaar verhaalbaar.
Contant betalen werkt helaas niet met bedrijven onderling, alles is op rekening. Wel gaan we nu iedere nieuwe klant googelen. Als de persoon al bekend staat als een wanbetaler komt dit naar voren.
Misschien handig om met een aantal personen een programma als opgelicht aan te schrijven? Als we geen actie ondernemen blijft de heer Van de Pol mensen duperen.
@ L. Rozenwater: de heer Van der Pol is niet het slachtoffer. Dat zijn wij. Het is al overleven met de slechte economie. Als je dan ook nog eens bewust opgelicht wordt voor € 1.100,- dan komt zo'n klap hard aan!
Ik heb wel gelezen op de site van Tros Opgelicht dat het wel helpt om aangifte te doen. Dit gaan we dan maar doen.