Deze betaalde service Apple Support heeft er voor gezorgd dat ik 16.000 foto's kwijt was. Dus eigenhandig door medewerker Emil kwijt gemaakt, ik wees hem er nog op dat dat programma wat hij gebruikte voor iPhoto was en niet voor het nieuwe product van Apple Photo. Totaal zes personen aan de telefoon gehad ik moest steeds weer opnieuw bellen. Nu alles weer terug, mààr ik moet nu nog wel alle foto's opnieuw van labels voorzien dat moet ik zelf dus doen. Zeer slechte behandeling, ik heb 3 keer mijn klacht ingediend, er is niets mee gedaan. Vandaag werd mij alles duidelijk, ze doen er ook niets mee. Ik moet een briief schrijven naar Ierland
Apple Customer Support Hollyhill Industrial EstateHollyhill, Cork Republic of Ireland
Mag niet per mail, vreemd voor een bedrijf waar alles draait om de digitale wereld!
Hier het bewijs dat er met de klachten melding niets gedaan wordt!
Ik vind dat wanneer je een product in Nederland koopt je daar ook Je klacht in moet kunnen dienen èn dat deze NIET IN DE "PRULLENBAK" VERDWIJND
[Persoonsnaam door Moderator verwijderd]
Inderdaad, zoals aangegeven, wordt er niets gedaan met de klacht die u per chat, of telefonisch, aan ons doorgeeft. Als u wel een reactie op uw klacht wil, wat ik goed kan begrijpen, dient u hier een brief voor te sturen. Deze hoeft niet in het Engels, maar mag gewoon in het Nederlands gestuurd worden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Applecare Apple / Apple Support
Re: Applecare Apple / Apple Support
En wat is uw vraag aan dit forum?
ik denk dat dit het punt is:
het feit dat apple voor een officiele klacht voorwaarden stelt en dat als je de klacht niet indient op de manier die apple wil, wordt je klacht niet in behandeling genomen. Wat op zich niet geheel vreemd is.EgbertB schreef:Hier het bewijs dat er met de klachten melding niets gedaan wordt!
Ik vind dat wanneer je een product in Nederland koopt je daar ook Je klacht in moet kunnen dienen èn dat deze NIET IN DE "PRULLENBAK" VERDWIJND
[Persoonsnaam door Moderator verwijderd]
Inderdaad, zoals aangegeven, wordt er niets gedaan met de klacht die u per chat, of telefonisch, aan ons doorgeeft. Als u wel een reactie op uw klacht wil, wat ik goed kan begrijpen, dient u hier een brief voor te sturen. Deze hoeft niet in het Engels, maar mag gewoon in het Nederlands gestuurd worden.
EgbertB ,
Heeft het Apple product in Nederland gekocht en afgerekend!!Hij werd geholpen door een Nederlandse Apple helpdesk.Maar als het fout gaat kan hij niet in Nederland zijn klacht laten onderzoeken/beoordelen.
Nee dan moet hij een geschreven brief naar Apple HQ in Ierland sturen.
Hoeveel bewijs wil je nog hebben dat Apple belasting ontwijkt ... ?
Heeft het Apple product in Nederland gekocht en afgerekend!!Hij werd geholpen door een Nederlandse Apple helpdesk.Maar als het fout gaat kan hij niet in Nederland zijn klacht laten onderzoeken/beoordelen.
Huh? Wat heeft het een met het ander te maken?12Click schreef:EgbertB ,
Verlies van data kan een helpdesk niet worden aangerekend. U bent zelf volledig verantwoordelijk voor het maken van een backup.EgbertB schreef:Deze betaalde service Apple Support heeft er voor gezorgd dat ik 16.000 foto's kwijt was. Dus eigenhandig door medewerker Emil kwijt gemaakt, ik wees hem er nog op dat dat programma wat hij gebruikte voor iPhoto was en niet voor het nieuwe product van Apple Photo. Totaal zes personen aan de telefoon gehad ik moest steeds weer opnieuw bellen. Nu alles weer terug, mààr ik moet nu nog wel alle foto's opnieuw van labels voorzien dat moet ik zelf dus doen. Zeer slechte behandeling, ik heb 3 keer mijn klacht ingediend, er is niets mee gedaan.