LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Asus constateert klacht niet. Dealer wel.

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
theorganiser
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 sep 2011 19:58

Ongelezen bericht door theorganiser »

Beste Tom,

mag ik vragen wat de klacht is van de laptop.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Asus constateert klacht niet. Dealer wel.

Ongelezen bericht door crazyme »

Dat is wel raar.

Eerst is de laptop volledig dood

En na geen enkele vorm van reparatie doet hij het weer een paar uur.

Wim2007
Berichten: 962
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:04

Re: Asus constateert klacht niet. Dealer wel.

Ongelezen bericht door Wim2007 »

De dealer maakt op mij wel de indruk dat ze aan mijn kant staan en vertellen mij dat ze Asus hebben gesommeerd tot creditering over te gaan.
Of ze die indruk op u willen maken doet er niet zoveel toe. De dealer (=verkoper) is de enige partij met wie u iets te maken heeft. Als de dealer de klacht constateert, dan is het aan hen om daarvoor een oplossing te vinden. Is het niet via Asus, dan is het mogelijk via een andere reparateur. Mocht het uiteindelijk niet lukken, dan kunt u overwegen om de koop te ontbinden.

Gesloten