Klein, 7" schermpje e.d. touch screen enz. Klonk iig leuk, is best leuk.
Nu 14 maanden later en probleem na probleem is deze voor
de 4e keer wederom defect. Ditmaal is het moederbord en de lcd vervangen. vorige keren problemen met het moederbord.
Althans, hij is defecter teruggekomen dan dat hij is heengegaan.
Deze keer is het touchscreen defect.
Met de onderstaande mailwisseling heb ik niet het idee onredelijk te zijn door een nieuwe te eisen, maar ik zou dat mis kunnen hebben,
dus vraag ik het aan enkelen van asus en aan jullie.
De mail is leesbaar van onder naar boven, en persoonsgegevens/mailadressen zijn weggehaald.
Hoi Ana,
Ik vind de manier waarop asus zaken probeert te doen niet kunnen, over het randje zelfs.
U start met -to avoid a possible refuse of your demand-, welke 'demands' zeker weten
duidelijk zijn bij asus, terwijl asus blijkbaar op voorhand al ge-refused heeft.
Is dit een kwestie van 'kijken of de klant het niet doorheeft?'
of gewoon de manier waarop asus zaken doet?
U wist dat ik geen gereviseeerd of refurbished model terug wilde hebben.
Hiermee heb ik meteen weer aanleiding om aan te nemen, dat ook al zou
deze omgeruild worden, dat kans klein is dat deze er net zo goed uit ziet als degene die
nu in mijn bezit is.
Ik ben benieuwd in hoeverre ik redelijk ben om een nieuwe te eisen, daarom voel ik mij vrij
deze mail te plaatsen op het computer forum van radar.
Graag zou ik ook een antwoord willen van uw chef/supervisor voor uw kant van objectiviteit,
Barend.
----- Original Message -----
From: <ye_dokterxxx
Sent: Tuesday, March 04, 2008 10:35 AM
Subject: RE: CID CHARGE LIJST NL GH818xxx Herinnering
Dear Barend,
I am afraid what you request is not possible. The most we can do is already offered to you.
If you demand a new RMA number, we will proceed with the SWAP analyze in order to find the hardware failure. After that, and if you agree, you could get another R2H laptop, but this will be not completely new, even when it will look like.
I am sincerely sorry but this is the most we can offer.
Thanks for your understanding.
Best regards / Met vriendelijke groeten,
Ana xxx
-----Original Message-----
Sent: Sunday, March 02, 2008 4:57 PM
To: Ye Dokterxxx
Subject: Re: CID CHARGE LIJST NL GH818xxx Herinnering
Hoi Ana,
U noemt het beestje wederom niet bij de naam wat mij weer in het vage laat.
Ik wil op voorhand gewoon een bevestiging dat er een nieuwe, niet
gereviseerde,
niet gerefurbished R2H komt, die het gewoon doet, waarbij ik niet de ellende
van
een ander weer vervolg.
Ik vind dat allerminst redelijk om te vragen, net als het redelijk is
hiervan een bevestiging te krijgen.
'Swap' en 'possible refuse' horen dan ook niet in een antwoord retour te
komen,
zonder de daarbij horende bevestiging.
Barend.
----- Original Message -----
x
Sent: Thursday, February 28, 2008 4:34 PM
Subject: RE: CID CHARGE LIJST NL GH818xxx Herinnering
Dear Barend,
If even after the recovery the touch screen is not working I have to ask you
to request a new RMA number. In order to avoid a possible refuse of your
demand, I would kindly ask you to notice into the explanation of your
problem: SPECIAL CASE, PASS TO LISE-XXX FOR SWAP ANALYSIS and then the
explanation of your problem.
We will check if we can proceed with an exchange of laptop.
Thanks for your patience and cooperation.
Best regards / Met vriendelijke groeten,
Ana xxx
-----Original Message-----
Sent: Thursday, February 28, 2008 11:42 AM
To: Ye Dokter-xxx
Subject: Re: CID CHARGE LIJST NL GH818xxx Herinnering
Hoi,
Ik heb hem gisteravond gerecovered, helaas compleet zinloos.
Was wel voorspelbaar met de P&P functie in windows.
Wederom;
Dit is de 4e keer defect, kom maar met een voorstel waarbij het woord
reparatie niet in voorkomt.
Mijn idee ligt inmiddels meer in nieuw, crediteren of een ander product,
verzin maar iets.
Aanvulling;
Met een gereviseeerd, refurbished product, die al tig keer is 'gemaakt'
wil ik de problemen van een ander ook niet voortzetten, dus daar neem ik
in ieder geval geen genoegen mee.
Barend.xxx
----- Original Message -----
From: <ye_dokterxxx
Sent: Wednesday, February 27, 2008 12:08 PM
Subject: RE: CID CHARGE LIJST NL GH818xxx Herinnering
Dear Barend,
I am sincerely sorry you keep on having problem with your laptop.
We changed the LCD of your laptop last repair.
Did you already tried to recover your notebook?
Please try it and let me know if it works or not.
Thank you in advance.
Best regards / Met vriendelijke groeten,
Ana xxx
-----Original Message-----
Sent: Tuesday, February 26, 2008 1:25 PM
To: Ye Dokter-Hua (ACH)
Subject: Re: CID CHARGE LIJST NL GH818xxx Herinnering
Hoi Ana,
De R2H is retour, ik zie de lijst met de vervangen onderdelen, waarbij de
accu zelfs weer werkt.
Helaas wordt blijkbaar een *reparatie* niet getest op werking bij jullie,
want het touchscreen werkt niet.
Dit is de 4e keer defect, kom maar met een voorstel waarbij het woord
reparatie niet in voorkomt.
Mijn idee ligt inmiddels meer in nieuw, crediteren of een ander product,
verzin maar iets.
<<Knip vorig probleem net ervoor>>