In December jongstleden ontstond er schade aan het scherm van mijn Asus. Aangetekend naar Dynafix in Nuth gestuurd alwaar hij eerst een week zoek was. Toen hij weer boven water kwam heb ik vier weken lang afwisselend vernomen dat hij bijna gereed was en vervolgens dat de juiste onderdelen niet voorradig waren.
Via een duur telefoonnummer werd ik niet of onbeschoft te woord gestaan. Na vijf weken ontving ik de laptop defect terug en mocht hem weer terug sturen met de belofte van een snelle reparatie. Ik heb het risico maar niet gelopen en raad iedereen aan om niet in zee te gaan met dit malafide bedrijf in Limburg!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Asus Laptop Dynafix Nuth
-
Re: Asus Laptop Dynafix Nuth
Alleen is het dan jammer dat Dynafix voor veel merken de garantie afhandeling doet, dus wil je daar gebruik van maken zul je er toch mee in zee moeten.
Met je klacht over Dynafix kan ik het eens zijn. Heb een vergelijkbaar slechte ervaring met ze, ook met een Asus.
Met je klacht over Dynafix kan ik het eens zijn. Heb een vergelijkbaar slechte ervaring met ze, ook met een Asus.
Re: Asus Laptop Dynafix Nuth
Ben het volledig eens met mijn voorgangers. Wat een slechte toko.