Ik lees op het forum dat diverse mensen ook problemen hebben met hun Asus laptop.
Ik heb een N90 van 1 jaar oud die al voor de tweede keer naar Asus is gestuurd voor reparatie. De eerste keer was een kabel naar het beeldscherm defect, en nu heeft de harde schijf het begeven. De eerste keer is ie 1 week weg geweest en nu?? ik laat me verrassen. Gelukkig heb ik er nog garantie op maar ik houdt mijn hart vast. Ik meen dat Asus een A merk was maar dit valt me een behoorlijk tegen voor een laptop van ruim 900 euro. En wat er als gem. levensduur voor een laptop gegeven wordt helemaal (3 tot 5 jaar). Dus voormij geen Asus meer. Ik heb niet elke keer honderden euro's liggen om een nieuwe te kopen. Wees gewaarschuwd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Asus laptop N90
Re: Asus laptop N90
Hier ben ik weer,
Gelukkig is ondanks de feestdagen, alles toch nog goed afgelopen.
Ik heb mijn laptop, na ruim 2 weken, weer terug.
Net voor de jaar wisseling.
Het probleem is volledig en naar tevredenheid opgelost.
Ze hebben deze keer de harde schijf vervangen, en de software af fabriek geïnstalleerd.
Ik laat me verrassen hoelang het deze keer duurt, totdat hij weer de geest gaat geven.
Ik hoop dat ik nu van alle ellende verlost ben maar vrees het ergste. Maar ik ben positief ingesteld dus.... Misschien wordt vervolgd.
Gelukkig is ondanks de feestdagen, alles toch nog goed afgelopen.
Ik heb mijn laptop, na ruim 2 weken, weer terug.
Net voor de jaar wisseling.
Het probleem is volledig en naar tevredenheid opgelost.
Ze hebben deze keer de harde schijf vervangen, en de software af fabriek geïnstalleerd.
Ik laat me verrassen hoelang het deze keer duurt, totdat hij weer de geest gaat geven.
Ik hoop dat ik nu van alle ellende verlost ben maar vrees het ergste. Maar ik ben positief ingesteld dus.... Misschien wordt vervolgd.