LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Asus laptop reparatie

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
brammetje1994

Re: Asus laptop reparatie

Ongelezen bericht door brammetje1994 »

kokka schreef:brammetje,
ik denk dat je blij moet zijn dat Asus toch binnen redelijke termijn jou Laptop heeft gerepareerd.
het lijkt me zeer onverstandig om hun de Laptop te laten houden, aangezien je dan helemaal niets meer hebt. Het feit dat het geen 10 dagen is maar een maand kan dan wel vervelend zijn, maar als ze onderdelen niet op voorraad hebben kan dit nu eenmaal wel eens gebeuren.
in het begin van je verhaal was het nog een probleem omdat je als "arme student" je Laptop niet kan missen als je weer naar school moet. Nu hebben ze hem nog tijdens de zomervakantie gemaakt en is het nog niet goed.
Ik denk niet dat de mensen van Asus er erg nerveus van worden als jij het niet accepteert dat ze niet duidelijk genoeg naar je zijn.
het wordt tijd dat je ophoud met zeuren en even lekker ontspannen geniet van je vakantie.
Welke vakantie? Ik ben volop aan het werk, en het is gewoon belachelijk hoe ze dit afhandelen. Het gaat me er juist om dat ze hier niet mee weg komen, want ze zijn gewoon een stelletje schoften, klanten die niet zeuren 3 maanden laten wachten en mensen die hun mond open trekken 1 maand laten wacht. Ik heb al 1 maand van mijn vakantie laten verpesten door hun, ik wil van ze af. Ik hoef geen betere laptop, ik hoef geen mooiere laptop, maar ik wil zsm weg van Asus en al mijn Asus apparatuur verkopen.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

kokka schreef: het wordt tijd dat je ophoud met zeuren en even lekker ontspannen geniet van je vakantie.
brammetje1994 schreef: Welke vakantie? Ik ben volop aan het werk
brammetje1994 schreef:Ik heb al 1 maand van mijn vakantie laten verpesten door hun.
weet je nu zelf eigenlijk nog wat je wilt? Ga lekker je laptop en al je rotzooi op marktplaats zetten, als je daar tijd voor hebt tussen het werk door. Ga van dat geld lekker weer een andere laptop kopen, dan heb je weer een nieuw merk om lekker tegenaan te gaan lopen schoppen, want of ze nu iets oplossen of niet, goed is het iet in je ogen. Het enige wat je wilt is schoppen tegen een bedrijf wat al niets met jou te maken had. Lekker zo door gaan, jij komt er nog wel in de grote mensen wereld.

brammetje1994

berndv schreef:
kokka schreef: het wordt tijd dat je ophoud met zeuren en even lekker ontspannen geniet van je vakantie.
brammetje1994 schreef: Welke vakantie? Ik ben volop aan het werk
brammetje1994 schreef:Ik heb al 1 maand van mijn vakantie laten verpesten door hun.
weet je nu zelf eigenlijk nog wat je wilt? Ga lekker je laptop en al je rotzooi op marktplaats zetten, als je daar tijd voor hebt tussen het werk door. Ga van dat geld lekker weer een andere laptop kopen, dan heb je weer een nieuw merk om lekker tegenaan te gaan lopen schoppen, want of ze nu iets oplossen of niet, goed is het iet in je ogen. Het enige wat je wilt is schoppen tegen een bedrijf wat al niets met jou te maken had. Lekker zo door gaan, jij komt er nog wel in de grote mensen wereld.
Het spijt me als ik op een of andere manier u persoonlijk heb beledigd, want dit was niet mijn bedoeling. Wel vind ik uw reactie best wel grof, en ja, dat voelt als een persoonlijke aanval.

Wel bedankt voor de reactie met betrekking tot marktplaats, want dat zal ik zeker proberen, al ben ik bang dat ik daar niet al te snel een nieuwe laptop voor zal kunnen kopen.

Van mij mag dit topic gesloten worden, want de boodschap is duidelijk.

brammetje1994

Hoi allemaal,

Nu sta ik weer met mijn handen in het haar.

Vandaag dan gelukkig mijn laptop ontvangen. Hij ziet er netjes uit en ik kan hem ook weer opladen, maar helaas is dat het enige probleem dat is opgelost. Mijn laptop blijft gewoon uitvallen, wanneer deze op de accu is. Hiermee bedoel ik niet op sluimerstand, maar wanneer de laptop op 40% is klapt hij gewoon uit. Geen waarschuwing, helemaal niet.

Dit probleem had ik gemeld bij Asus, maar helaas hebben zij dit dus niet opgelost.
Nu belde ik en hebben zij me verteld dat ik hem dan maar weer overnieuw moet aanmelden en dat de monteur overnieuw moet gaan kijken.

Nu kom ik net met Asus van de telefoon af:,, Indien het aan de accu ligt, valt dit niet onder garantie. Want accu's hebben slechts 1 jaar garantie."

Het kan aan mij liggen, maar is dat niet helemaal gestoord? Ik weet niet of dit normaal is en ik wil zeker na een aantal reacties niet als een zeiker over komen, maar ik heb een laptop gekocht. Deze heb ik nu een jaar en een paar maanden. En nu doet de accu het nog maar half? Voor een apparaat waar ik 730 eu voor betaal is dat toch niet mogelijk?

SHS_Inc

Ongelezen bericht door SHS_Inc »

13 juli Topic gesloten zei je en na 3 dagen kom je weer mekkeren ,Asus is top nooit wat anders Accu is niet na een jaar op tenzij jij er verkeerd mee omgaat oplaad/ontlaad instrukties gelezen bij eerste gebruik bv vast niet.Dan gebruik je hem gewoon lekker aan de adapter..

Want dit is weer zo topic waar je maar de helft vh verhaal hoort weer blijkbaar...

Zoals je al zei topic gesloten..

brammetje1994

SHS_Inc schreef:13 juli Topic gesloten zei je en na 3 dagen kom je weer mekkeren ,Asus is top nooit wat anders Accu is niet na een jaar op tenzij jij er verkeerd mee omgaat oplaad/ontlaad instrukties gelezen bij eerste gebruik bv vast niet.Dan gebruik je hem gewoon lekker aan de adapter..

Want dit is weer zo topic waar je maar de helft vh verhaal hoort weer blijkbaar...

Zoals je al zei topic gesloten..
Ja dat klopt. Dat komt omdat ik me op dat moment neerlegde bij het feit dat er iets was gebeurt, waar meer "mekkeren" niet bij zou helpen.

Ik heb meerdere producten van Asus en ik heb NOOIT ergens problemen mee gehad. Ik weet hoe je met een accu om moet gaan en ik heb deze nooit slecht behandeld.

Daarbij vind ik het wederom vervelend dat er op zo'n manier gereageerd moet worden. Ik heb hier een product wat defect is en ik weet zelf niet wat ik nog kan doen om het gemaakt te krijgen. Ik vraag om hulp en ik snap niet waarom je uberhaubt reageert als je mij toch alleen maar wilt kwetsen. Ik vraag hier om hulp, niet om afgezeken te worden, ben je het niet eens? Reageer dan aub niet!

En je hebt gelijk. Een accu is na 1 jaar normaal gesproken niet op. Een moederbord is ook niet kapot naar een jaar en een beeldscherm hoord ook niet defect te zijn na een jaar, maar dat is in dit geval wel. Wederom: Geloof je mijn verhaal niet? Waarom probeer je dan "te helpen"?!

SHS_Inc

Ongelezen bericht door SHS_Inc »

Kwetsen doe ik je niet niet zo kleinzerig.

Je zeurt zelf dat asus zo slecht is blabla nu zeg je nooit problemen te hebben behalve die laptop .

Laptop kapot ga je naar de winkel helpt die niet ga je naar importeur , firma zelf helpt nisk schakel je je rechtsbijstand in of wetswinkel en maak er werk van niemand hier kan je verders helpen.

Of je pl..rt die accu door de ruit vd winkel en scoor op ebay een ander kost geen drol..

Zo probleem is het niet hoe irritant het ook is uiteraard.

Gesloten