Ikmben mij aan het orienteren mbt een nieuwe laptop. Het merk heb ik al gekozen te weten Asus. Alleen het type/nr nog niet helemaal. Ik merk dat ik ook niet snap waarom de een duurderdan de ander is als de specs zo goed als hetzelfde zijn. Sterker nog, het nieuwste model is ietwat goedkoper dan het oudere model. Ik begrijp dit niet. Mss dat iemand mij het kan uitleggen?
En tot slot als je tussen deze 2 mag kiezen, welke geniet dan de voorkeur?
Ik zie graag ondersteunende, gemotiveerde antwoorden.
Alvast heel erg bedankt voor de hulp!
Zie:
http://tweakers.net/pricewatch/compare/ ... 8618/merk/
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Asus N76 prijsverschil onduidelijk, graag adviserende hulp
Re: Asus N76 prijsverschil onduidelijk, graag adviserende hulp
De rechtse heeft zo te zien een betere/nieuwere videokaart. Dit gezien het productnr. Ik ken de videokaarten niet, dus als je het verschil wilt weten moet je dat zelf even opzoeken. Voor de rest zijn ze vrijwel gelijk.
Wat de prijzen betreft hangt het er natuurlijk maar net van af welke winkels welke laptops aanbieden en welke acties ze daarbij eventueel hebben. Deze prijzen zijn natuurlijk wat anders dan adviesprijzen.
Wat de prijzen betreft hangt het er natuurlijk maar net van af welke winkels welke laptops aanbieden en welke acties ze daarbij eventueel hebben. Deze prijzen zijn natuurlijk wat anders dan adviesprijzen.
Die GT 740M is een volle generatie nieuwere videokaart als de 635M (Kepler vs Fermi architectuur), en die paar tientjes zeker wel waard.
@jefdus en sjohie
Dank voor jullie reactie. Vanmiddag de aankoop gedaan. Het is idd de T4046H geworden.
Omdat er windows 8 op zit, voel ik me nu een baby die opnieuw moet leren lopen. Jemig wat is windows 8 .....grommen. Maar het zal vast weer zoiets zijn als goed moeten wennen en een 'nieuw besturingssysteem' je nog eigen moeten maken.
De laptop zelf: oerdegelijk, loopt lekker en is stil. Mooi scherm en kleurenen het geluid in 1 woord geweldig.
Verder valt er nog weinig over te zeggen, immers heb hem nog maar een paar uren.
Dank voor jullie reactie. Vanmiddag de aankoop gedaan. Het is idd de T4046H geworden.
Omdat er windows 8 op zit, voel ik me nu een baby die opnieuw moet leren lopen. Jemig wat is windows 8 .....grommen. Maar het zal vast weer zoiets zijn als goed moeten wennen en een 'nieuw besturingssysteem' je nog eigen moeten maken.
De laptop zelf: oerdegelijk, loopt lekker en is stil. Mooi scherm en kleurenen het geluid in 1 woord geweldig.
Verder valt er nog weinig over te zeggen, immers heb hem nog maar een paar uren.
-
Ik begrijp jou niet. Je kan toch lezen wat het verschil is. Die dingen zijn volslagen identiek op twee punten na. De nieuwe heeft een betere videokaart. De oude kan double layer DVD's aan. Aan jou de keus wat je belangrijker vind.Shine schreef:Ik begrijp dit niet. Mss dat iemand mij het kan uitleggen?
En tot slot als je tussen deze 2 mag kiezen, welke geniet dan de voorkeur?
Daar wen je zo aan hoor, ik heb ook windows 8 en vond het in het begin een ramp.Omdat er windows 8 op zit, voel ik me nu een baby die opnieuw moet leren lopen. Jemig wat is windows 8 .....grommen
Veel plezier met je nieuwe laptop