ik heb op 10 januari een Asus VivoTab Smart (ME400C) 64GB - Zwart gekocht bij bol.com
op de website van bol.com stond dat er een 3-1 sleeve bijzat toestenbord beschermhoes ,standaard
ik heb gebeld naar bol.com om te vragen of deze erbij zat en ja ze bevestigde dat de sleeve erbij zou zitten.
echter een dag later kreeg ik deze mail van bol.com
Geachte heer, mevrouw van der zwart,
Op donderdag 10 januari 2013 heeft u de ‘Asus VivoTab Smart’ besteld onder bestelnummer 8089758830.
Er heeft helaas onjuiste informatie op onze website gestaan. De Asus Vivo Tab Smart wordt niet geleverd met de 3-in-1-sleeve omdat deze of een alternatieve accessoire, niet beschikbaar is bij Asus. Wij begrijpen dat dit heel vervelend voor u is.
Als u de bestelling nog niet heeft ontvangen, dan kunt u deze annuleren in uw bestelstatus. Een eventuele gebruikte cadeaubon wordt dan binnen 48 uur opgewaardeerd. Heeft u met iDeal betaald, dan wordt het door u betaalde bedrag binnen vijf werkdagen teruggestort. Bij een betaling via Maestro is dit drie weken. Heeft u de betaalmethode creditcard gekozen, dan is nog niets op in rekening gebracht.
Heeft u de Tab al ontvangen en wilt u deze om bovenstaande reden niet behouden, dan kunt u uw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Hiervoor dient u het artikel eerst retour te melden in uw account. Onder ‘Bestellingen’ vindt u bij de betreffende bestelling een retourbutton. Als u op deze button klikt, ontvangt u het retouradres en de instructies voor verzending. In uw account ziet u terug welke artikelen u retour heeft gemeld. Hier kunt u eventueel nogmaals het retouradres en de retourinstructies opvragen door te klikken op de button 'Bekijk retourinstructies'. Zonder de retouraanvraag wordt uw retourzending niet verwerkt en blijft de betalingsverplichting bestaan. Als de retourtermijn is verstreken, krijgt u hiervan melding zodra u op de button klikt. Het is dan niet meer mogelijk om het artikel te retourneren.
Bol.com accepteert uw retourzending wanneer die in de originele verpakking geretourneerd wordt. Als u een pakket op het postkantoor afgeeft, ontvangt u een verzendbevestiging voorzien van een Track & Trace code. Wij verzoeken u vriendelijk om dit bewijs zorgvuldig te bewaren. Het is mogelijk dat wij hier in een later stadium om vragen.
Zodra wij uw retourzending hebben verwerkt, ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Heeft u de betaling al voldaan, dan wordt het bedrag op uw rekening teruggestort of een gebruikte cadeaubon opgewaardeerd. Als u betaald heeft met iDEAL, dan staat het door u betaalde bedrag binnen 5 werkdagen op uw rekening. Als u heeft betaald met creditcard of Maestro, houdt u dan rekening met een verwerkingstijd van drie weken. In uw digitale overzicht is de terugstorting al wel zichtbaar binnen 5 werkdagen.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groeten,
bol.com Klantenservice
nu is mij de vraag moet bol.com de sleeve leveren als hij beschikbaar is ?
groetjes
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ASUS vivotab smart bij bol.com
Re: ASUS vivotab smart bij bol.com
Als hij wel beschikbaar is ( iets later) dan wel, anders doen wat in de mail staat.nu is mij de vraag moet bol.com de sleeve leveren als hij beschikbaar is ?
Bol.com heeft ook de galaxy tab 2 voor 100 euro onder standaard prijs aangeboden, annulleert bestellingen, stuurt klanten een bericht dat deze niet meer leverbaar is en adverteert deze hierna weer als direct leverbaar met 100 euro op de prijs.
In beginsel wel. Er zijn soms uitzonderingen zoals in het Otto arrest, waarbij een TV voor honderd euro wordt aangeboden terwijl vergelijkbare TV's aanboden weden tussen de 700 en 1300 euro. Je kunt ook elders een dekkingskoop sluiten en de aanschafprijs verhalen op bol.com.blackiedoi schreef:nu is mij de vraag moet bol.com de sleeve leveren als hij beschikbaar is ?