Sja.. ik vrees dat ik nu ook de pineut ben.
Asus gekocht bij Mediamarkt. Thuis gekomen en hij doet het en terug in doos afwachtende verjaardag dochter. Gister uitgepakt ter voorbereiding verjaardag viel het mij op dat het geluid niet helemaal goed was. Het viel soms weg en kwam dan weer op. Gevoelsmatig een drivermatig probleem. Technisch gemeld bij Asus en die adviseerden herstelprocedure. Die volg ik..... sja.... ding is nu dood. Mag 'm aanbieden met een verwachte reparatie duur van 10 - 12 dagen. Zal wel langer worden vrees ik, als ik de berichten zie op dit forum. Dat wordt dus een mooie foto voor mijn dochter op haar bureau. Die 10 - 12 dagen gaat al niet eens uitkomen.
Heerlijk advies geweest. Ruilen leek mij passender, maar het zal wel een lijdensweg worden.
RJK
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Asus.. vrees!!!
Re: Asus.. vrees!!!
Hoe lang is het geleden, dat je deze laptop hebt gekocht ?
mag ik vragen in welke Media Markt?
mag ik vragen in welke Media Markt?
In deze situatie heeft u geen recht op omruilen. U heeft enkel recht op herstel en daar lijkt aan te worden gewerkt.Demysas schreef:Heerlijk advies geweest. Ruilen leek mij passender, maar het zal wel een lijdensweg worden.
Gekocht bij Mediamarkt in Ede op 30 januari 2010. De beroemde BTW-dagen. Toen even gecheckt of deze het deed.. en ja dat was zo. Echter van de week ter voorbereiding (is verjaardagskado) nog nagekeken en merkte geluidsproblemen. Toen het advies van Asus voor herstelprocedure gevolgd en toen.. bingo. Gister bij Mediamarkt geweest en die constateerden HD-crash. Ook daar geprobeerd tot omruil, maar niet gelukt. Dat kan wel binnen 14 dagen, maar ja.. heeft 6 weken in een doos gezeten. Helaas pindakaas.
Dat deze de reparatie in moet was mij wel duidelijk. Hoopte echter op coulance. Dat is uit emailverkeer met Asus wel gebleken dat zij dat niet willen doen.
Hebben nu wel aangegeven dat Asus een richtlijn aanhoudt van 10 - 12 werkdagen. Nu heb ik ze daar aan willen houden (vooraf) en melden mij dat dit slechts een richtlijn is. Dit geeft hun altijd de ruimte tot langer denk ik. Dan dus ook sneller, maar ik zal enigszins naïef zijn.
Dat deze de reparatie in moet was mij wel duidelijk. Hoopte echter op coulance. Dat is uit emailverkeer met Asus wel gebleken dat zij dat niet willen doen.
Hebben nu wel aangegeven dat Asus een richtlijn aanhoudt van 10 - 12 werkdagen. Nu heb ik ze daar aan willen houden (vooraf) en melden mij dat dit slechts een richtlijn is. Dit geeft hun altijd de ruimte tot langer denk ik. Dan dus ook sneller, maar ik zal enigszins naïef zijn.
Dat is geen Asus, dat is Acer.Demysas schreef:Sja.. ik vrees dat ik nu ook de pineut ben.
Asus gekocht bij Mediamarkt. Thuis gekomen en hij doet het en terug in doos afwachtende verjaardag dochter. Gister uitgepakt ter voorbereiding verjaardag viel het mij op dat het geluid niet helemaal goed was. Het viel soms weg en kwam dan weer op. Gevoelsmatig een drivermatig probleem. Technisch gemeld bij Asus en die adviseerden herstelprocedure. Die volg ik..... sja.... ding is nu dood. Mag 'm aanbieden met een verwachte reparatie duur van 10 - 12 dagen. Zal wel langer worden vrees ik, als ik de berichten zie op dit forum. Dat wordt dus een mooie foto voor mijn dochter op haar bureau. Die 10 - 12 dagen gaat al niet eens uitkomen.
Heerlijk advies geweest. Ruilen leek mij passender, maar het zal wel een lijdensweg worden.
RJK
Je geeft het zelf aan, dat de laptop wel binnen 14 dagen mag geruild worden.Demysas schreef:Gekocht bij Mediamarkt in Ede op 30 januari 2010. De beroemde BTW-dagen. Toen even gecheckt of deze het deed.. en ja dat was zo. Echter van de week ter voorbereiding (is verjaardagskado) nog nagekeken en merkte geluidsproblemen. Toen het advies van Asus voor herstelprocedure gevolgd en toen.. bingo. Gister bij Mediamarkt geweest en die constateerden HD-crash. Ook daar geprobeerd tot omruil, maar niet gelukt. Dat kan wel binnen 14 dagen, maar ja.. heeft 6 weken in een doos gezeten. Helaas pindakaas.
Dat is ook, wat ik van Media Markt weet.
Hoe kunnen zij nu weten, dat deze 6 weken in de doos heeft gestaan ?
Ik stel het zo, je hebt er 6 weken mee gewerkt en nu is hij stuk !
6 weken of 2 maanden, is er geen verschil, helaas moet je de reparatieprocedure afwachten.
sterkte
Toch echt een Asus!
-
ik heb ook een asus laptop al bijna 2 jaar, in die 2 jaar tijd is ie 1,5 jaar in totaal weggeweest voor reparatie. ik kreeg eerst een gerbuitke laptop ik merkte het meteen al: geen originele doos en kon hem opstarten zonder voorafgaande installatie. ( voor mij echter geen probleem) die meneer had tegen mij gezegd ja dit is een goede en sterke laptop, waar photoshob zonder vast te slaan of te chrashen meegewerkt kan worden. oke. nog geen 2 weken later kon mijn laptop nog na geen 4 keer gebruiken in de reparatie. ( niks zat erop nog 2 worddocumenten had ik gemaakt meer niet) ik was mijn asus 2 weken kwijt. ze hadden de laptop nog niet eens open gehad! dit merkte ik omdat ik mijn bescherm doek tussen scherm en toestenbord raar opgevouven had en precies lag zo als ik hem heb ingeleverd. na 1 keer te gebruiken merkte ik dat ze er niks meegedaan hadden. is ie weer weg geweest ditmaal voor 4 weken. dit ging een halfjaar nog zo door en heb toen een nieuwe geeist dit was wel een echte nieuwe echter hier heb ik ook al honderd keer problemen meegehad en is de laatste 3 keer bij een gespecialiceerde laptop maker geweest die er 3 keer over bijn 250 a 350 u mee bezig is geweest. ( deze meneer zegt echter wel tegen mij: dat ik beter een nieuwe kan kopen dat dit een oud wrak is!! ) de garantietijd is nu al weg ik heb nog in mijn garantieperiode de laptop terug te geven en mijn geld terug te eisen dit deden ze niet.... want dat kon zogenaamd niet...... nee dit was niet 1 of andere zwarte handel dit is een zeer nette zaak in mijn dorp waar ik nu meerdere klachten van hoor. als ik dit geweten had was deze er nooit gekomen. 1 ttip voor iedereen koop een ander merk.