| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] barebone bestlevel is dit normaal? !!!!!
barebone bestlevel is dit normaal? !!!!!
Na een jaar ziekenhuis te hebben gehad dacht ik, ik trakteer mijzelf maar eens op een nieuwe pc. Ik zoeken op internet en kwam op een site dat bestlevel heet, je kon er zelf je pc samenstellen.
Had een een mooie barebone uitgezocht koste 1050 euro,de voorwaarde was eerst betalen dan leveren.
Januari besteld in februari kwam mijn nieuwe pc met een deuk aan de rechter kant.....ik kreeg xp er niet goed op pc werd veel te heet. Ik kreeg ook elke keer vastlopers en foutmeldingen. Moederbord was waarschijnlijk stuk......nog het een en ander geprobeerd wat bestlevel voorstelde. Naar enige weken mocht ik de pc terug sturen. Geweldig dacht ik, lekker weer snel computeren.
Om het verhaal kort te houden .....Eigenlijk wilde ik mijn geld terug daar werd niet op gereageerd ....men stelde voor mij een nieuw type pc te geven omdat het vorige type pc niet meer geleverd werd.
Dus al met al in januari had ik de spullen gekocht bij bestlevel. Nu is het alweer oktober....Na 9 maanden heb ik nog niks in huis BESTLEVEL krijg ik niet aan de telefoon en de laatste tijd reageren ze ook niet meer op mijn mailtjes.
Dus wie heeft er ook ervaringen met dit bedrijf uit Leeuwarden Bestlevel.
Had een een mooie barebone uitgezocht koste 1050 euro,de voorwaarde was eerst betalen dan leveren.
Januari besteld in februari kwam mijn nieuwe pc met een deuk aan de rechter kant.....ik kreeg xp er niet goed op pc werd veel te heet. Ik kreeg ook elke keer vastlopers en foutmeldingen. Moederbord was waarschijnlijk stuk......nog het een en ander geprobeerd wat bestlevel voorstelde. Naar enige weken mocht ik de pc terug sturen. Geweldig dacht ik, lekker weer snel computeren.
Om het verhaal kort te houden .....Eigenlijk wilde ik mijn geld terug daar werd niet op gereageerd ....men stelde voor mij een nieuw type pc te geven omdat het vorige type pc niet meer geleverd werd.
Dus al met al in januari had ik de spullen gekocht bij bestlevel. Nu is het alweer oktober....Na 9 maanden heb ik nog niks in huis BESTLEVEL krijg ik niet aan de telefoon en de laatste tijd reageren ze ook niet meer op mijn mailtjes.
Dus wie heeft er ook ervaringen met dit bedrijf uit Leeuwarden Bestlevel.
Re: barebone bestlevel is dit normaal? !!!!!
Hoe vaak heb je geprobeerd om met ze te communiceren over je klacht en heb je ook op;
http://www.opgelicht.nl/ gekeken of je de naam tegen komt?
http://www.opgelicht.nl/ gekeken of je de naam tegen komt?
wrom zoeken mensen niet eerst naar ervaringen, maar pas als ze problemen hebben, dom dom dom, eigen schuld dikke bult
Zag er betrouwbaar uit die site www.bestlevel.nlwrom zoeken mensen niet eerst naar ervaringen, maar pas als ze problemen hebben, dom dom dom, eigen schuld dikke bult
Hoe vaak heb je geprobeerd om met ze te communiceren
Krijg het bedrijf nooit aan de lijn alleen een antwoord apparaat.[/quote]
Ik zie anders nergens een keurmerkZag er betrouwbaar uit die site www.bestlevel.nl
En een betrouwbaar uitziende site is natuurlijk zo in elkaar geknutseld....
-
Gast
Een site kan er wel mooi en betrouwbaar uitzien maar dat wilt nog niet zeggen dat het ook echt betrouwbaar is.
Kijk, misschien ben ik, hetgeen ik nu ga zeggen, een zwart kijker, maar een bedrijf die eist dat je eerst moet betalen alvorens je het product thuis geleverd krijgt, daar is al iets mee aan de hand, daar moet je nooit opreageren.
Ik zeg altijd maar weer, mensen kijk uit met dit soort bedrijven je weet nooit in wat voor wespennest je begeeft.
Kijk, misschien ben ik, hetgeen ik nu ga zeggen, een zwart kijker, maar een bedrijf die eist dat je eerst moet betalen alvorens je het product thuis geleverd krijgt, daar is al iets mee aan de hand, daar moet je nooit opreageren.
Ik zeg altijd maar weer, mensen kijk uit met dit soort bedrijven je weet nooit in wat voor wespennest je begeeft.
Hoe zou ik mijn geld terug kunnen krijgen wie geeft mij raad. Heb nog steeds niks gehoort van bestlevel.
Hij reageerd eigelijk nergens op. ben er nu achter gekomen dat er 2 bedrijven op het zelfde adres zijn (iets met lenningen en hypotheeken)
Rob.
Rob.
tja weet niet hoever je van leeuwarden af woont, maar anders hoop ik voor je dat je een rechtsbijstand verzekering hebt
Ja mensen eerlijk is eerlijk....heb de barebone vandaag ontvangen...ik heb mijn lesje wel geleerd.
toedeloe Rob
toedeloe Rob