LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bij sodali bestelde en betaalde laptop die niet geleverd is

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
bert van woudenberg

bij sodali bestelde en betaalde laptop die niet geleverd is

Ongelezen bericht door bert van woudenberg »

Ik heb 9 februari een laptop besteld en betaald bij een partner van Bol.com. Na een dag kreeg ik een mail van Sodali dat de bestelling verzonden zou worden. Na drie dagen nog eens gemaild en ik kreeg weer een mail dat het allemaal goed zou komen. Maar tot op heden (het is nu 27 februari nog niets ontvangen. Pure oplichterij dus. Ik wil via deze weg iedereen waarschuwen om geen zaken met Sodali te doen. In de reviews bij Bol.com zijn ook alleen maar negatieve reacties te zien. Ik begrijp niet dat Bol.com zaken doet met zulke louche verkopers. Ik zou willen dat dit soort oplichters gelijk opgespoord en aangepakt kunnen worden. Ik heb een overeenkomst met Sodali en dat betekend dat ze gewoon moeten leveren. Typisch een geval voor Tros opgelicht.

falang

Re: bij sodali bestelde en betaalde laptop die niet geleverd is

Ongelezen bericht door falang »

bert van woudenberg schreef:Ik heb 9 februari een laptop besteld en betaald bij een partner van Bol.com. Na een dag kreeg ik een mail van Sodali dat de bestelling verzonden zou worden. Na drie dagen nog eens gemaild en ik kreeg weer een mail dat het allemaal goed zou komen. Maar tot op heden (het is nu 27 februari nog niets ontvangen. Pure oplichterij dus. Ik wil via deze weg iedereen waarschuwen om geen zaken met Sodali te doen. In de reviews bij Bol.com zijn ook alleen maar negatieve reacties te zien. Ik begrijp niet dat Bol.com zaken doet met zulke louche verkopers. Ik zou willen dat dit soort oplichters gelijk opgespoord en aangepakt kunnen worden. Ik heb een overeenkomst met Sodali en dat betekend dat ze gewoon moeten leveren. Typisch een geval voor Tros opgelicht.
ze hebben 30 dagen de tijd om te leveren,hierna mag de koop ontbonden worden

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Je hebt waarschijnlijk tweedehands via bol.com gekocht? Dan dien je bol in te seinen, staat ook duidelijk aangegeven!

Rim69

Ongelezen bericht door Rim69 »

Hoe kom je er bij dat het een partner is? Het is een verkoper . Zelfde als een verkoper op Marktplaats. Dat is ook geen partner van Marktplaats.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Doet bol dan sinds kort zaken met externen? Weet ik niets van....

53o

Ongelezen bericht door 53o »

Hier heb je nu weinig aan, maar koop gewoon nooit iets bij een onbekende internetwinkel.

Een partner van bol.com? Oftwel, een partner van de Albert Heijn?

Hoe dan ook, eis ontbinding, mag maximaal 30 dagen kosten. En koop een laptop in een winkel of in een betrouwbare webwinkel.

Gesloten