LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bonusreclame Albert Heijn

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
j.w.blommendaal

Bonusreclame Albert Heijn

Ongelezen bericht door j.w.blommendaal »

Ook AH maakt zich schuldig aan misleidende reclame.
In het bonusboekje van de week 38 werd koffie als bonus aangeboden. Het betrof hier "diverse" varianten van Douwe Egberts koffie. "o.a.: aroma rood grove of snelfilrtermaling". Bij de afbeeldingen van die koffie stond ook de DE Décafé cafeïnevrij. De bij de omschrijving van de aanbieding gebruikte termen van "diverse"en "o.a." werd de illusie gewekt dat ook de décafé bij de aanbieding behoorde. Maar dit blijkt bij de kassa niet het geval te zijn. Voor deze koffie moest de prijs van euro 4,21 worden betaald in plaats van euro 3,35. Dat had natuurlijk een discussie tot gevolg waardoor de overige wachtende klanten werden benadeeld.
Na dit bij AH te hebben gemeld kwam als antwoord dat het spijtig was dat bovenstaande tot verwarring had gezorgd en dat dit voorval aan de verantwoordelijke managers zou worden gemeld.
Ik wilde dit toch even melden.
Groeten.
J.W.Blom.

NewDutchie

Re: Bonusreclame Albert Heijn

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Bij deze. Snap alleen de connectie met 'computers' even niet.

mukkiefuk

Re: Bonusreclame Albert Heijn

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

Ik snap de link wel.. Ik drink namelijk altijd koffie tijdens het gebruik van mijn pc. :roll:

Gesloten