LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Canon fotoprinter service /helpdesk waardeloos!

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
tinie

Canon fotoprinter service /helpdesk waardeloos!

Ongelezen bericht door tinie »

Wie heeft er net als ik een Canon fotoprinter [S9000], die al na een aantal maanden problemen gaf? in mijn geval een groene waas over de foto's. Wie heeft er vervolgens net als ik slechte ervaringen met zowel de helpdesk als met de reparatie afdeling? Mijn printer kwam terug en het euvel was niet verholpen- er zat een verkeerde klachtenbrief bij-mijn klachtenbrief is helemaal niet gelezen-en ik moest 155 Euro betalen!!! Nu ben ik mijn printer al vanaf 6 februari kwijt!!

Frans

Re: Canon fotoprinter service /helpdesk waardeloos!

Ongelezen bericht door Frans »

Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met Canon. van mijn camera waren een paar pixels stuk en die zijn direct gerepareed en zonder kosten. Toen zich dat een paar maanden later nog eens voordeed, is dat ook weel\r heel snel gerepareerd en weer gratis.
Frans

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Beste Tinie,

Voor jou en voor de rest van de bezoekers van deze website van Tros Radar heb ik een tip:

Als je ooit in de ongelukkige positie verkeerd dat je een duur apparaat hebt gekocht en na een tijdje kapot gaat en moet laten opsturen door de winkel waar je hem hebt gekocht, kun je beter zelf een "begeleidend schrijven" bij je apparaat doen.
Je hoeft het niet uit te leggen aan de verkoper, die vaak niet in één keer snap wat je bedoeld. Laat hem/haar ook je brief lezen, dat is veel duidelijker...

Geld natuurlijk ook als je apparaat wordt opgehaald bij je thuis (on-site of pick up and return).

Met vriendelijke groeten,

Jan

sj

Ongelezen bericht door sj »

beetje vreemd verhaal tinie, maar mag ik raden, je hebt zeker van dat slootwater inktpatronen gekocht, van wecare of hema ofzo, ja dan vervalt de garantie en krijg je kosten

overal kan je leze dan die immitatietanks waardeloos zijn, dus vooral kopen, dan rkijg je dit!

Eddie

Ongelezen bericht door Eddie »

Daar is al menig rechtzaak over geweest en de fabrikanten werden continue in het ONgelijk gesteld. D.w.z. een printer moet deugelijk blijven ongeacht welke inkt je erin gooit

Gesloten