Hallo ik had een vraag ik wil een cd branden voor in de auto maar het lukt me niet ik heb Windows media player dacht daar doe ik het mee ik maar nee er gebeurd niets en ik weet wel dat ik steeds een berichtje krijg nero werkt niet en als het wel werkt gebeurd er van alles
kan iemand mij advies geven wat voor programma kan ik gebruiken en hoe te handelen
alvast mijn hartelijke dank
Ayla
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] cd branden
Re: cd branden
Op een forum als www.helpmij.nl kunt U meer antwoorden op dit soort vragen vinden.
Daar staan gratis programma's vermeld die beter werken of waar je een Firmware Update kunt halen als de CD of DVD niet herkend word door de brander.
Ook een vervuilde brander die nog wel kan lezen kan dit probleem veroorzaken.
Daar staan gratis programma's vermeld die beter werken of waar je een Firmware Update kunt halen als de CD of DVD niet herkend word door de brander.
Ook een vervuilde brander die nog wel kan lezen kan dit probleem veroorzaken.
Probeer eens ashampoo. Ivm nero is dit een klein brandprogramma, maar het doet wat het moet doen.Ayla schreef: kan iemand mij advies geven wat voor programma kan ik gebruiken en hoe te handelen
alvast mijn hartelijke dank
Ayla
-
Ik zou niet weten waarom je dat zou gaan kopen als je ook gewoon XPburnerPRO kan gebruiken, is gratis en werkt perfect
kan die versie ook op vista?Moppentappers schreef:Ik zou niet weten waarom je dat zou gaan kopen als je ook gewoon XPburnerPRO kan gebruiken, is gratis en werkt perfect
groetjes Ayla
-
Die versie kan ook op vista ja
Heel hartelijk bedankt ik ga er mee aan de slagMoppentappers schreef:Die versie kan ook op vista ja
groetjes Ayla