LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cd branden

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Ayla

cd branden

Ongelezen bericht door Ayla »

Hallo ik had een vraag ik wil een cd branden voor in de auto maar het lukt me niet ik heb Windows media player dacht daar doe ik het mee ik maar nee er gebeurd niets en ik weet wel dat ik steeds een berichtje krijg nero werkt niet en als het wel werkt gebeurd er van alles
kan iemand mij advies geven wat voor programma kan ik gebruiken en hoe te handelen
alvast mijn hartelijke dank
Ayla :D

stofzuigertje

Re: cd branden

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Op een forum als www.helpmij.nl kunt U meer antwoorden op dit soort vragen vinden.
Daar staan gratis programma's vermeld die beter werken of waar je een Firmware Update kunt halen als de CD of DVD niet herkend word door de brander.

Ook een vervuilde brander die nog wel kan lezen kan dit probleem veroorzaken.

D2Freak30

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

Ayla schreef: kan iemand mij advies geven wat voor programma kan ik gebruiken en hoe te handelen
alvast mijn hartelijke dank
Ayla :D
Probeer eens ashampoo. Ivm nero is dit een klein brandprogramma, maar het doet wat het moet doen.

Moppentappers

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Ik zou niet weten waarom je dat zou gaan kopen als je ook gewoon XPburnerPRO kan gebruiken, is gratis en werkt perfect

Ayla

Moppentappers schreef:Ik zou niet weten waarom je dat zou gaan kopen als je ook gewoon XPburnerPRO kan gebruiken, is gratis en werkt perfect
kan die versie ook op vista?

groetjes Ayla

Moppentappers

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Die versie kan ook op vista ja

Ayla

Moppentappers schreef:Die versie kan ook op vista ja
Heel hartelijk bedankt ik ga er mee aan de slag

groetjes Ayla :D