wie weet op het volgende een antwoord?
ik heb 3 maand geleden call of duty modern warfare 2 gekocht voor mijn ps3 nu heb ik gister voor 14 euro levels geupdate, alleen werken deze niet. nu blijkt dat mijn game versie een amerikaanse uitvoering is : blus30377 . ok ik woon in nedelerand dus mijn psnetworkstation is ook nederlands. blijkt dus dat ik de nederlandse versie heb gedownload maar moet dus de amerikaanse zijn. ik als leek zijnde weet dat dus allemaal niet. maar mijn vraag is : mag een speelgoedzaak zomaar andere versies verkopen? ( een amerikaanse kun je ook bestellen vanuit china die dus veel goedkoper zijn, misschien inkoop verhaal voor de speelgoed zaak) en heeft iemand een oplossing voor dit probleem zonder dat mij dit geld kost?
alvast bedankt voor de moeite.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] codmw2 usa versie of nederlandse versie ? help!!!
Re: codmw2 usa versie of nederlandse versie ? help!!!
Je slaat de spijker op zijn kop!
Omdat er op dit moment een ware veldslag is om maar zo goedkoop mogelijk te kunnen leveren stappen zeer veel winkeliers over op de grijze import.
Het is verboden, maar de overheid doet er niets aan, omdat zij vinden dat het steeds goedkoper beter is voor de consument.
Het probleem is echter dat winkeliers die niet aan de grijze import doen het loodje leggen. Zij kunnen niet tippen aan de zeer lage prijzen door hun "criminele" collega's die de producten via de grijze import betrekken.
En dan krijg je dat soort klachten die jij hebt.
Omdat er op dit moment een ware veldslag is om maar zo goedkoop mogelijk te kunnen leveren stappen zeer veel winkeliers over op de grijze import.
Het is verboden, maar de overheid doet er niets aan, omdat zij vinden dat het steeds goedkoper beter is voor de consument.
Het probleem is echter dat winkeliers die niet aan de grijze import doen het loodje leggen. Zij kunnen niet tippen aan de zeer lage prijzen door hun "criminele" collega's die de producten via de grijze import betrekken.
En dan krijg je dat soort klachten die jij hebt.
bedankt voor je medeleven maar hoe verder nu?
Het is niet altijd zo dat grijze import illegaal is (zie http://www.kvk.nl/download/Import_een_z ... 170157.pdf). Wanneer het door jou gekochtte spel illegaal geimporteerd is zou je kunnen proberen om je geld terug te krijgen, of om het om te ruilen voor een officieel Nederlands spel. Misschien zou je eerst wat meer hierover uit kunnen zoeken en dan terug naar de winkel gaan.bedankt voor je medeleven maar hoe verder nu?
het is al opgelost!!! ben gewoon naar de intertoys gegaan en uitgelegt wat het probleem was. hij begreep het en zonder problemen ruilde hij het voor mij om.
netjes van intertoys!!!!!!!!!!!!!
netjes van intertoys!!!!!!!!!!!!!