Wie heeft in de afgelopen anderhalf jaar (of eventueel langer) een Compaq (of ander merk) computer gekocht bij de firm Modern Electronics en is niet te spreken over de service van Modern Electronics wanneer de computer kapot is en gerepareerd moet worden?
En wordt daarnaast van het kastje naar de muur gestuurd door de winkelier/bedrijfsleider wanneer het woord aansprakelijk/consumentenrecht ten tafelen komt?
Wie heeft hier ooit mee te maken gehad en heeft een oplossing of nog steeds geen oplossing.
Met vriendelijke groet,
Marc van Hulst - Nijmegen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Compaq / Modern Electronics
Re: Compaq / Modern Electronics
Een computer gekocht bij Radio Modern Electronics circa 2 jaar geleden. Deze computer werd netjes gemaakt toen bleek dat na 14 maanden de monitor kapot was. Ik kreeg gewoon een nieuwe monitor!!!!1
Laat toch staan die Compaq, waar dan ook. Koop voor hetzelfde geld of minder het beste en snelste systeem wat er te koop is. Maar dan wel bij de kleine computerzaak op de hoek, die leveren meestal nog perfecte kwaliteit en weten waar ze het over hebben.
Ik koop nooit geen compaq meer
2 jaar zitten etteren met het aansluiten van een printer heel wat geld gekost aan nieuwe printers
Buiten de telefoontjes naar de helpdesk van compaq.
ben een kapitaal kwijt alleen al met bellen
nu na 2 jaar een tip gehad van iemand in een winkel probeert u het eens met een usb kabel en dat is eindelijk gelukt.
Nooit iemand op het idee gekomen bij de compaq help desk.
Voor ons nooit geen compaq meer pure ellende.
2 jaar zitten etteren met het aansluiten van een printer heel wat geld gekost aan nieuwe printers
Buiten de telefoontjes naar de helpdesk van compaq.
ben een kapitaal kwijt alleen al met bellen
nu na 2 jaar een tip gehad van iemand in een winkel probeert u het eens met een usb kabel en dat is eindelijk gelukt.
Nooit iemand op het idee gekomen bij de compaq help desk.
Voor ons nooit geen compaq meer pure ellende.
Klopt ja, ik koop ook noooooooooooooit een compaq meer. Ik heb hem nu iets meer dan anderhalf jr en het is dat ik geen geld heb voor een andere anders had ik hem zo weg gedaan. En dan niet eens proberen te verkopen want deze troep wil ik niemand verkopen. Hij ziet er qua uiterlijk gaaf uit, maar hij loopt om de haverklap vast, krijg dertigduizend verschillende foutmeldingen, monitor viel een keer 2 weken uit en net toen ik had gebeld deed ie het een uur voor ze hem kwamen ophalen. Ik heb me net in kunnen houden dat ding niet het raam uit te kukelen. Als ie op standby een tijdje staat hoort ie het na het bewegen van de muis weer te doen, dan valt ie juist uit. Het is een drama.
Ik koop liever een huismerk of 1 van de Aldi.
Ik koop liever een huismerk of 1 van de Aldi.
Service bij modern electronics is beneden peil.
Mijn pc was na 3 dagen stuk en het enige wat ik bij M.E. te horen kreeg "je moet bij Pacard Bell zijn wij kunnen je niet helpen"ze deden dan ook helemaal niets.
Als je verstandig bent dan koop je in iedergeval NOOIT iets bij Modern Electronics!!!!!!!!!!!!!!!
Volgen de wet zijn ze verplicht je te helpen daar je met M.E. de deal hebt gesloten(wist ik 2 maanden terug ook niet).
Mijn pc was na 3 dagen stuk en het enige wat ik bij M.E. te horen kreeg "je moet bij Pacard Bell zijn wij kunnen je niet helpen"ze deden dan ook helemaal niets.
Als je verstandig bent dan koop je in iedergeval NOOIT iets bij Modern Electronics!!!!!!!!!!!!!!!
Volgen de wet zijn ze verplicht je te helpen daar je met M.E. de deal hebt gesloten(wist ik 2 maanden terug ook niet).
Ik heb al twee jaar een Presario in gebruik geen enkel probleem mee gehad perfect gewoon.