Dit werd een HP van de firma Correct.
Na enkele weken ging het toestel kapot en eiste ik een nieuw toestel. Ik kreeg mevrouw Droog aan de telefoon die mij zeer onbeschoft behandelde. Ik werd door die tante behandeld als een klein kind.
Ik moest die zware kast maar even komen brengen en anders moest ik voor vervoer betalen.
Ik ging daarna niet accoord en eiste de directie.
Ik kreeg de directeur Dhr. van den Ouden aan de lijn, Ik heb nog nooit iemand zo dom horen praten over garantie op een nieuwe computer.
Omruilen mocht niet en aan huis repareren was geen mogelijkheid maar ik had geen probleem, de computer zou gratis worden opgehaald en inderdaad er kwam ook iemand om het toestel op te halen maar na 9 lange dagen wachten bleek de computer niet hersteld te zijn. Ik kreeg een rekening voor het verwijderen van een virus en voor vervoerskosten.
Ik was toen helemaal laaient, ik had een nieuwe computer gekocht,
met software aangebracht door Correct en het toestel had nauwelijks aangestaan.
Volgens mevrouw Droog (die ik weer aan de telefoon kreeg) zou ik er zelf voor gezorgd hebben dat er een virus op de computer was gekomen. Zij kon mij ook nog vertellen dat dit door Internet was, dit is echter totale waanzin want ik had toen nog geen internet thuis!!!
Na vele telefoontjes (met een onbereikbare helpdesk) kwam ik niet tot een accoord met de firma Correct. Ik moest betalen, toen ik na enkele dagen WEER een probleem met mijn computer kreeg heb ik het toestel na contact met HP aar Dunnet gebracht. Daar werd het toestel netjes hersteld.
Wat bleek de oorzaak een defecte harddisk en geen virus.
Na weer enkele telefoontjes met Dhr. van de Ouden die ONBEREIKBAAR IS PLOTSELING!!!! heb ik inmiddels de moed opgegeven.
Hij en zijn Firma Correct hebben mij er gewoon ingeluisd.