LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] computers

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
marcel

computers

Ongelezen bericht door marcel »

ik zou best wel een computer kopen bij een aldi o.i.d., maar ik weet er dan ook genoeg vanaf.
maar dat tegenwoordig jan en alleman een pc koopt en geen benul heeft omtrent hoe, wat en waarom zo'n ding eigenlijk werkt is werkelijk een ramp.
plus dat men dan wel een werkend systeem koopt, maar er vervolgens allerlei zooi (spelletjes, stokoude win 3.1 programma's enz. ) op installeert waar het geheel weer niet werkt.
dan wordt er wel een cursus word en excel gevolgd, maar van fatsoenlijk dokumenten beheer ( al dan niet met de windows verkenner) is geen sprake.

gerard

Re: computers

Ongelezen bericht door gerard »

Inderdaad , blijven de mensen maar aanklooien.
Het shijnt allemaal erg moeilijk te zijn voor de DIGIBETEN.
Ze snappen niet dat als je iets in een aparte map plaatst het gewoon op een andere plaats staat.
En als ze dan (BV) een plaatje willen zoeken , dan kunnen ze het in hun program niet terug vinden.
Ook niet nadat ik al 20 keer had uitgelegd dat je eerst even de map moet zoeken en dan openen.
Het antwoord is aldoor, ja maar ik heb het toch in dit programma zitten !!! :-((
Wat een ****** zijn sommige mensen , zeker op school ook al zo slecht opgelet. :-)

A.C.PIKKERT.

Ongelezen bericht door A.C.PIKKERT. »

IK REAGEER OP DE serviceverlening van ICC HELPDESK dat stikt van de bureauxcratie vorige week had ik probleem met mijn computer over de muis ,ik werd wel vier a vijf maal opgebeld over wat de eerste maal al had uitgelegd en om de twee uur belden ze mij weer over hetzelfde onderwerp ,daar werd ik niet goed van kunt als consumentenprogramma daar een keer onderzoeken.

Kammiekaze

Ongelezen bericht door Kammiekaze »

Ongelooflijk al die helpdesk problemen. Ik heb vorig jaar een computer gekocht,en wel eens problemen gehad. De helpesk van help-in-a-box helpt dus echt! Bijna geen wachttijd gehad en een super support. Dat ze die maar eens testen......... Ik heb ze gebeld en daar kan schijnbaar iedereen terecht na een contract van ongeveer 50 euro te hebben gekocht.

Ik vind het cool! Tel. nr. zal ik nog eens opzoeken en posten.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ICC is een meer dan slechte dientsverlener heb ik gemerkt. Ben mijn laptop al ZES maanden kwijt! Ik ben bang zij ook...

hertoge

Ongelezen bericht door hertoge »

ik denk dat ik ook genoeg van computers af weet, en daarom koop ik dus geen aldi o.i.d..
Ik ga ook niet voor een brood naar de slager of een dolby 5.1 surround en dts ondersteunende dvd speler bij de drogist aanschaffen.

Kwaliteit heeft een prijs in deze wereld!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb een computer van Aldi en nog nooit problemen gehad. hiervoor had ik een computer die ik gekocht had in een speciaalzaak en dat ding had vanaf dag 1 al problemen. heb hem na 3 maanden ingeruild en mijn geld terug gekregen. want bij die winkel wisten ze het ook niet meer wat er aan de hand kon zijn. dus overal waar je iets koopt kun je problemen mee hebben.

Gesloten