LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Computerspel
Computerspel
Hallo mijn dochter bestelde bij bol.com een computerspel bij aankomst maakte mijn kleinzoon het open om er mee aan de gang te gaan het bleek niet te werken we hebben cotact op ge nomen met bol maar die vertelde dat het open was gemaakt en niet meer geruild kon worden maar het moet toch eerst open om het te gebruiken met groet Jaap
Re: Computerspel
Misschien is er niet duidelijk gecommuniceerd met Bol, je wilt het niet ruilen, je wilt het retourneren omdat het defect is.
Maar waarom werkt het niet? Kunt u het niet afspelen doordat uw systeem dat spel niet kan draaien of is de cd kapot? Als dat eerste het geval is, dan heeft mijn inziens Bol.com gewoon gelijk.
in principe mogen media dragers waarvan het zegel is verbroken niet worden geruild (staat ook zo in de wet). Je zou immers een kopie kunnen maken en dan de boel terug sturen. Als de mediadrager kapot is (heb je in een andere computer getest?) dan geldt uiteraard gewoon dat je garantie hebt.