Beste mensen,
Ik heb in november 2007 een laptop gekocht bij de Aldi,
Ik had toen al continu problemen ermee.
Ik had vanaf het begin al mailcontact met medion omdat ik toen al problemen had.
Ik had het zelfs al een keer gehad dat die stuk was, dat was vorig jaar november, dit bleek het moederbord te zijn
Ik had toen gevraagd of ze een vervangende laptop aan me konden geven ( omdat ik hem nodig heb voor school en ik een handicap ook heb)
na 1,5 week kreeg ik mijn laptop terug.
Nu heb ik er weer problemen mee.
Nu is het voor mij over,
Ik wil mijn geld terug.
Ik wil ook geen andere laptop van hun.
Wie weet er raad?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] continu problemen met laptop, recht op geld terug?
-
continu problemen met laptop, recht op geld terug?
Laatst gewijzigd door wilfrednieuwdorp op 27 nov 2009 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: continu problemen met laptop, recht op geld terug?
Dus er is 1 keer een reparatie uitgevoerd en die is naar tevredenheid opgelost? Als de laptop 1 keer een hardwarematig defect heeft opgelopen binnen 2 jaar wat netjes is gerepareerd, dan heb je volgens mij weinig te klagen.
Wat voor problemen heb je vanaf het begin af aan ondervonden met de laptop?
Wat voor problemen heb je vanaf het begin af aan ondervonden met de laptop?
-
Vanaf het begin had ik al dat vele dingen niet reageren van software, die er al standaard door medion is opgezet, en die kan je niet zomaar verwijderen omdat dan iets van de hardware niet meer goed werkt.
Ik weet ook gelukkig best wel veel van computers, dus ik had vele problemen via mailcontact kunnen oplossen.
Had hem 3 keer terug moeten zetten naar de fabrieksinstellingen, vanwege dat er zoveel fouten waren en hij opeens zeer traag werd, (ik heb geen extra software geinstalleerd alleen office 2007)
Maar hij bleef maar traag na de laatste keer terugzetten naar de fabrieksinstellingen (wat niet hoord want alles was er dan af wat erop stond ook de documenten)
En hij is zeer en zeer warm. wat ook niet hoord.
Ik weet ook gelukkig best wel veel van computers, dus ik had vele problemen via mailcontact kunnen oplossen.
Had hem 3 keer terug moeten zetten naar de fabrieksinstellingen, vanwege dat er zoveel fouten waren en hij opeens zeer traag werd, (ik heb geen extra software geinstalleerd alleen office 2007)
Maar hij bleef maar traag na de laatste keer terugzetten naar de fabrieksinstellingen (wat niet hoord want alles was er dan af wat erop stond ook de documenten)
En hij is zeer en zeer warm. wat ook niet hoord.
Je moet de fabrikant/verkooppunt de kans geven om het product te repareren om zo alsnog een goed product te kunnen leveren, als er 1 keer terug gebracht is voor een reparatie en nog steeds problemen wil niet zeggen dat je je geld terug kan vragen.
Bied je laptop nogmaals ter reparatie aan is het nog niet gerepareert en moet dus voor de 3e keer aangeboden worden voor reparatie dan kan je voor een nieuwe of geld terug vragen.
Bied je laptop nogmaals ter reparatie aan is het nog niet gerepareert en moet dus voor de 3e keer aangeboden worden voor reparatie dan kan je voor een nieuwe of geld terug vragen.