Ik krijg telkens de mededeling: "geen kiestoon, telefoonlijn bezet of niet aangesloten"
Echt van alles al gedaan zonder resultaat.
Is gekomen nadat een schijf crashte en ik alles opnieuw moest
installeren.
Nu zou het mogelijk moeten zijn om in backups van voor de crash
na te gaan, wat toen de instellingen van het fax modem etc.
waren.
Maar wie kan me zeggen in welke mappen/bestanden ik hiervoor moet zoeken.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De fax optie in Windows XP werkt niet meer.
-
Moppentappers
Re: De fax optie in Windows XP werkt niet meer.
gebruik eFAX die is een stuk beter dan de standaard microsoft oplossingen
Bedankt voor dit bericht.Moppentappers
Geplaatst op 11 Jul 2007 11:47 door Moppentappers
gebruik eFAX die is een stuk beter dan de standaard microsoft oplossingen
Ik heb niet kunnen vinden wat het kost, maar gratis is het niet.
In configuratiescherm heb je iets als "phone and modem options" (ik heb engels)
Daar moet je op het tabblad modems je apparaat zien staan. Staat er niets dan zul je met apparaatbeheer aan de slag moeten voor installatie stuurprogramma.
Daar moet je op het tabblad modems je apparaat zien staan. Staat er niets dan zul je met apparaatbeheer aan de slag moeten voor installatie stuurprogramma.
-
Moppentappers
Prijzen
eFax kost slechts €11,00 (EUR) per maand*, met een eenmalig bedrag van €11,00 (EUR) om uw account te activeren. Het ontvangen van faxen via een lokaal eFax nummer is gratis, conform de voorwaarden in de Klantovereenkomst. eFax rekent €0,20 (EUR) per pagina* voor faxberichten die worden ontvangen via eFax 0800-nummers. Faxberichten die naar een willekeurige plek in de Verenigde Staten worden verzonden, kosten €0,09 (EUR) per pagina. Zie de internationale verzendtarieven.
voor bedrijfs doeleinde (en waarschijnlijk dus vaak gebruik) niet duur.
als je hem niet vaak gebruikt 90 cent per pagina, en anders 11 per maand+ eenmalig 11 euro
mijn vader gebruikt deze dienst ook naar alle tevredenheid
eFax kost slechts €11,00 (EUR) per maand*, met een eenmalig bedrag van €11,00 (EUR) om uw account te activeren. Het ontvangen van faxen via een lokaal eFax nummer is gratis, conform de voorwaarden in de Klantovereenkomst. eFax rekent €0,20 (EUR) per pagina* voor faxberichten die worden ontvangen via eFax 0800-nummers. Faxberichten die naar een willekeurige plek in de Verenigde Staten worden verzonden, kosten €0,09 (EUR) per pagina. Zie de internationale verzendtarieven.
voor bedrijfs doeleinde (en waarschijnlijk dus vaak gebruik) niet duur.
als je hem niet vaak gebruikt 90 cent per pagina, en anders 11 per maand+ eenmalig 11 euro
mijn vader gebruikt deze dienst ook naar alle tevredenheid