De nieuwe muis van Apple is net uitgekomen, en omdat deze geen mechanische onderdelen meer heeft, die vuil kunnen worden, dacht ik er een te gaan bestellen.
Hij kost in NL € 69 en met verzendkosten € 78,40
Ik ben eens op de Amerikaanse site gaan kijken en daar kost hij $69 met gratis verzending.
Als je de dollars omrekent naar Euro's kost hij daar €47
Dit is toch niet meer kosher in deze tijd?
Ik heb mijn grieven kenbaar gemaakt op [email protected].
Ik hoop dat meer mensen dit gaan doen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De nieuwe Apple Magic Mouse
-
Re: De nieuwe Apple Magic Mouse
Onder welke steen heb jij gelegen al die tijd?
Bij de pc is dat al diverse jaren!
Bij de pc is dat al diverse jaren!
Dat is niet helemaal "DE" feature van de magic mouse.bgulien schreef:De nieuwe muis van Apple is net uitgekomen, en omdat deze geen mechanische onderdelen meer heeft, die vuil kunnen worden, dacht ik er een te gaan bestellen.
Hij kost in NL € 69 en met verzendkosten € 78,40
Ik ben eens op de Amerikaanse site gaan kijken en daar kost hij $69 met gratis verzending.
Als je de dollars omrekent naar Euro's kost hij daar €47
Dit is toch niet meer kosher in deze tijd?
Ik heb mijn grieven kenbaar gemaakt op [email protected].
Ik hoop dat meer mensen dit gaan doen!
Kijk: http://www.apple.com/magicmouse/
Het lijkt nu meer op een trackball maar dan zonder ball . Dat er prijsverschillen tussen europa en amerika zitten is al jaren bij diverse producten zo. Je klacht gaat hier niets aan veranderen.
Kijk maar eens wat b.v. een PS3 kost in de states, Japan en hier. Voel je je opgelicht? Koop de muis dan niet.
Het heeft niet zozeer met Apple te maken, ook veel andere producten kosten in de VS in dollars evenveel als in NL in Euro. Kijk bijvoorbeeld voor de gein eens naar een Logitech Anywhere Mouse MX. Kost in NL minstens 69 euro plus verzendkosten, bij elkaar bijna 80 euro, terwijl je hem zonder zoekwerk in de VS voor 69 dollar met gratis verzending vindt. Dus met wat zoeken zal die nog wel goedkoper kunnen. (Bovendien kun je nog 10 dollar terugkrijgen ook...)
Heeft ook te maken met invoerheffing en met het feit dat er veel meer concurrentie is in de VS, ook omdat de markt veel meer op zijn gat ligt dan hier.
Heeft ook te maken met invoerheffing en met het feit dat er veel meer concurrentie is in de VS, ook omdat de markt veel meer op zijn gat ligt dan hier.