LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De uitzending over spyware

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
jrgand

De uitzending over spyware

Ongelezen bericht door jrgand »

Ik heb met veel aandacht de uitzending op internet gevolgt. Men had het over het programma Hitmanpro, dit zou een goed programma zijn en geheek gratis. Ik heb het dan ook gedownload, maar toen ik het ging instaleren bleken het allemaal gratis programma's te zijn of trail versies van 30 dagen
Ik heb de instalatie dan ook onderbroken en de gehele software verwijderd
Ik werk met windows XP en deze is up to date. Als antivires programma gebruik ik de nieuwste versie van AVG en deze is gratis voor de spyware gebruik ik antispyware programma van microsoft (ook gratis)
Deze 2 programma's zijn genoeg voor het tegenhouden van virissen en spyware
Dus waarom meer pergramma's op de computer zetten dan nodig is
Wat betreft de firewall deze heb ik van windows op alle pc's uit geschakeld mijn adslmodem houd deze al tegen dus waarom nog een keer op de pc zelf

Captain Pervert

Re: De uitzending over spyware

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Er zijn al tig topics over de spyware uitzending.

Eddie2

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Hitman Pro is een verzameling van wat virusscanners en spyware scanners. Dit is bewust gedaan omdat het ene programma weer net niet vind wat het andere wel vind. Op zich is het best een leuk programma. Alleen de licensie voor Spysweeper verloopt na een tijdje. Je kan in de configuratie zelf aangeven welk programma je wel of niet wil laten scannen. Sinds ik Hitman Pro draai heb ik idd veel minder last van allerlei spyware bagger.

Eddie2

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Ze zijn bij Radar nogal traag overigens want ik draai dit proggie alweer bijna een jaar.

Gesloten