Ik heb een tijdje geleden op een beurs van PC-Discount een laptop accu gekocht bij PC-Select. Ik probeer de accu thuis in de laptop, niks, laadlampje blijft zenuwachtig knipperen. Probeer ik de accu bij een kennis, komt er op het scherm een rood kruis door de accu te staan bij de eigenschappen van de accu en de laptop schakelt uit. Conclusie: PC-Select heeft mij een defecte accu verkocht en wil dit niet oplossen.
PC-Select is telefonisch, per e-mail en per fax maar amper te bereiken. Verder vertellen ze er ook niet bij dat je op laptop accu's GEEN garantie hebt, fijn is dat. Dan zeggen ze achteraf ook nog doodleuk dat die "HoekOmGarantieOm" garantie achterop de bon vermeldt staat, DIT MOETEN ZE TOCH VANTEVOREN VERTELLEN?? Wat moet je als gedupeerde consument hier mee doen????
Een gedupeerde, teleurgestelde beurs bezoeker.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Defecte accu PC-Select
-
Michellangelo
Re: Defecte accu PC-Select
Ik weet niet hoe recentelijk de koop is geweest, maar er is natuurlijk wel garantie op een accu. Een DOA (Dead On Arival (dood bij aankomst)) accu hoort gewoon vervangen te worden en veel fabrikanten geven minimaal 6 maanden garantie.
De levensduur van een accu is echt langer dan de rit naar huis...
De levensduur van een accu is echt langer dan de rit naar huis...
-
HandigeHenk
De aankoop is ondertussen al enige tijd geleden. Maar ik heb binnen enkele dagen dat ik zeker wist dat de accu defect was gereclameerd bij PC-Select. Ze weigeren gewoon om met een fatsoenlijke afhandeling te komen. De organisator van die PC-Discount beurzen, Interexpo, had al wel meer klachten gehad over PC-Select, maar heeft tot nog toe ook niet gereageerd. Dus waarschijnlijk zien ze mij niet meer terug op zo'n beurs.
Toch alvast bedankt voor de reactie.
Toch alvast bedankt voor de reactie.
-
HaHa
HaHa,
PC-Selekt verkoopt gebruikte spulen. Dus das inderdaad beurs af garantie af. Vandaar dat ze zo goedkoop zijn.
Koop er zelf ook altijd wel wat spullen. Bijna altijd goed en super goedkoop.
Voor de prijs die je betaald heb voor de accu zal het waarschijnlijk wel duidelijk zijn dat je een gebruikte gekocht heb.
PC-Selekt verkoopt gebruikte spulen. Dus das inderdaad beurs af garantie af. Vandaar dat ze zo goedkoop zijn.
Koop er zelf ook altijd wel wat spullen. Bijna altijd goed en super goedkoop.
Voor de prijs die je betaald heb voor de accu zal het waarschijnlijk wel duidelijk zijn dat je een gebruikte gekocht heb.