15 mei 2004 bleef mijn lens van mijn camera naar buiten staan toen ik hem uit zetten, bij het het weer aan zetten van de camera een hoop geratelen en verder niets
een probleem,garantie verlopen (gekocht in juli 2002) en megapool failliet
maar tijdens zoektocht naar een nieuwe camera kwam ik bij deze link :http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf ... 615EB9.htm
en ik zag dat er meerdere mensen problemen hadden me deze camera en dat de service er slecht is
nu is mijn vraag :heb ik recht op gratis reparatie, ik denk van wel want een camera van 600 euro moet toch langer mee kunnen gaan
en kan met meerder mensen een groep vormen tegen hp om toch je recht tehalen
en zijn er nog meer mensen met dit probleem
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Defecte HP Photosmart 812 Digitale Camera
Re: Defecte HP Photosmart 812 Digitale Camera
Dag fool0001,
Dat zou zo zijn als(de verkoper) Megapool nog zou bestaan.Voor zover ik weet is dat niet meer het geval. Je zou het bij de fabrikant kunnen proberen via een betrouwbare speciaalzaak. Ik denk dan wel dat je een deel van de reparatie zal moeten betalen, plus de verzendkosten. Sukses, groeten, Ton.
Dat zou zo zijn als(de verkoper) Megapool nog zou bestaan.Voor zover ik weet is dat niet meer het geval. Je zou het bij de fabrikant kunnen proberen via een betrouwbare speciaalzaak. Ik denk dan wel dat je een deel van de reparatie zal moeten betalen, plus de verzendkosten. Sukses, groeten, Ton.
Re: Defecte HP Photosmart 812 Digitale Camera
Standaardgarantie is 1 jaar, nadien heb je geen recht op gratis reparatie tenzij je op aankoop product 2 jaar garantie gekregen had.
Maar inderdaad je moet je tot de fabrikant begeven voor info kosten herstel.
Dus ook al had Megapool nog bestaan, had je toch moeten betalen.
Maar inderdaad je moet je tot de fabrikant begeven voor info kosten herstel.
Dus ook al had Megapool nog bestaan, had je toch moeten betalen.