LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DELL Computers
DELL Computers
Mijn vriend heeft bij DELL een draadloze router besteld en gezegd dat wij een analoge aansluiting hebben. Na diverse pogingen was het nog niet gelukt om deze router bij ons thuis te krijgen dus hebben we dit pakketje uiteindelijk zelf gehaald. Wij moesten even wachten op een vriend om het aan te laten sluiten en wat bleek... de router was geschikt voor ISDN aansluiting. Mijn vriend heeft gebeld met DELL en wat was het antwoord (terwijl wij zeker 2 maanden hebben moeten wachten en dan nog zelf hebben opgehaald) dat wij de router al 8 dagen in huis hadden en dat deze dus niet teruggenomen kon worden. Wij willen ons geld terug wat betreft deze router omdat mijn vriend verkeerd is voorgelicht door DELL. Wij hebben expliciet gemeld dat het gaat om een analoge aansluiting. We hebben DELL vele malen gebeld maar we krijgen de heer Randamie (dit is de verkoper die als enige de oplossing kan geven; zeggen ze bij DELL) niet te spreken. Wij willen ons geld terug en de router gewoon terug zenden. [/quote]
Re: DELL Computers
Ja, ook wij hebben problemen met Dell. Heb hieronder in een ander onderwerp het probleem beschreven. Gaat bij ons over de garantie, slechte bereikbaarheid(tot 5 keer aan toe opgehangen worden en uren aan de telefoon hangen, en geen antwoorden krijgen)en klantonvriendelijkheid. Echt verschrikkelijk.
Wij willen nu eigenlijk dat DELL eens negatief in beeld komt op tv. Hoe slecht de service eigenlijk is. Misschien als iedereen zijn problemen bij elkaar legt, dat daar meer kans op is. Voor reacties kun je mailen: [email protected]
Wij willen nu eigenlijk dat DELL eens negatief in beeld komt op tv. Hoe slecht de service eigenlijk is. Misschien als iedereen zijn problemen bij elkaar legt, dat daar meer kans op is. Voor reacties kun je mailen: [email protected]